כישורי למידה-מרכז לקידום תיפקודים

קורס מאבחנים ומטפלים במתבגרים ומבוגרים

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה ,פנאי והעשרה ,ייעוץ והכוונה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן - יגאל אלון 123 תל אביב סמוך לבנייני עזריאלי

מטרת הקורס:
מטרת הקורס הינה הכשרת מאבחנים ומטפלים אינדיבידואלים, עצמאיים ויצירתיים. ההכשרה איננה פס ייצור המוני. כל סטודנט ימצא את נקודות החיבור הייחודיות לו בחומר המועבר, על מנת שיוכל לבטא
ולהגשים את יכולותיו כאיש טיפול וכמורה דרך.
במהלך הקורס יוכשרו הסטודנטים בדרך ייחודית המשלבת את הגישה הנוירו-התפתחותית-תפקודית
(NDFA) ואת גישת שתי החרבות (TS). גישת שתי החרבות – המעודדת התפתחות מיטבית של
תפקודי המטופל – מבוססת על יצירה של קשר אמון חזק בין המטפל למטופל. על המטפל להיות
איש חינוך ומורה דרך הקשוב לצרכיו הייחודיים של המטופל, ובכך לזכות באמונו ובכבוד מצדו.
המטפל הופך להיות ’יד ימינו’ של המטופל בדרך להגשמת יעדיו ולמימושו העצמי. ייעודו של המטפל
הוא להכין טוב ככל האפשר את המטופל למעמדי הבחירה בחייו כאדם בוגר ועצמאי.


תכני הקורס:
● משחק האימון ההתפתחותי - גישת שתי החרבות
● נוירו-פיזיולוגיה ואנטומיה
● פרקטיקום וסופרוויז’ן IN TAKE
● ועוד...

משך הלימודים
הקורס מחולק ל-2 חלקים - חלק עיוני וחלק מעשי:
◄ החלק העיוני יתקיים בימי ב’, בין השעות 16:30-19:30.
◄ החלק המעשי יתקיים בימי ה’, בין השעות 9:00-14:30.
◄ הלימודים נמשכים כשנה וחצי.

●● ההשתלמות מוכרת לגמול עם ציון

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס מאבחנים ומטפלים
במתבגרים ומבוגרים.


הקורס מיועד:
● למעוניינים ברכישת מקצוע או בהסבה מקצועית.
● למטפלים מקצועיים, תרפיסטים ופסיכולוגים המעוניינים לטפל
במתבגרים או במבוגרים עם ליקויים בלמידה, בתפקוד ובהתנהגות.
● למורים לחינוך גופני ולתנועה, ולעוסקים בתנועה

תכני הקורס:
● הגישה הנוירו-התפתחותית-תפקודית (NDFA)
● משחק האימון ההתפתחותי - גישת שתי החרבות
● קורס יישומי – עולם האבחון והטיפול
● נוירו-פיזיולוגיה ואנטומיה

פרקטיקום וסופרוויז’ן IN TAKE-
הלימודים בקורס מעשיים מאד. בנוסף לסדנאות הפרקטיות שמועברות במשך הקורס, יתנסה הסטודנט בעבודה עצמאית מחוץ לשעות הלימודים. בקורס פרקטיקום וסופרוויז’ן תינתן הדרכה מקצועית על התרגול העצמאי, ויערך דיון קבוצתי על הנושאים הטיפוליים בהם נתקלים הסטודנטים.
נלמד לאסוף מידע על המטופל, לאבחן קשייו הייחודים, להציב מטרות ולגבש תכנית טיפולית.
אבחון תפקודי הילד אינו אקט חד-פעמי, כי אם תהליך מתמשך העוקב אחר תהליך התפתחותו של הילד והשתנותו
במהלך הטיפול.

הכרה של משרד החינוך:
’כישורי למידה – המרכז לקידום תפקודים’ הינו מוסד המוכר לקיום קורסים והשתלמויות ע’י משרד החינוך,
התרבות והספורט.
ההשתלמות מוכרת לגמול עם ציון – מחייבת השתתפות סדירה בכל השיעורים, לפחות 80% נוכחות.

כל מסלולי הלימוד של  כישורי למידה-מרכז לקידום תיפקודים


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649