המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן

תואר ראשון .B.A במנהל עסקים

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן - בן גוריון 26 רמת גן

לימודי.B.A במנהל עסקים ניתן להשתלב במסלול בוקר או ערב עם מערכת שעות מותאמת לאנשים עובדים

 

 

אודות:

 

לימודי מנהל עסקים מקנים לסטודנטים ידע נרחב אודות תיאוריות, כלי ניתוח ומתודות לקבלת החלטות בתחומים השונים של מנהל עסקים. תכנית הלימודים הייחודית מושתת על קורסים המשלבים בין התאוריה והמחקר לבין הפרקטיקה והניסיון הניהולי בשטח. שיטת הלימוד מבוססת על ניתוח אירועים, דיון בסוגיות אקטואליות ופיתוח חשיבה עצמאית וביקורתית.

 

 

חדש במרכז האקדמי!

החל משנה הקרובה, תוכלו לבחור ולשלב קורסים מקצועיים מטעם החברות המובילות במשק ואף לקבל תעודה מקצועית המהווה יתרון משמעותי בשוק העבודה.
בנוסף ללימודים ההיברידיים, ללימודים המעשיים ולצוות המרצים ששם אתכם במרכז, תוכלו לקבל גם הכשרות מקצועיות בתחומים מבוקשים כגון נדל”ן, שיווק דיגיטלי אסטרטגי, פינטק ועוד רבים אחרים.

 

תעודה+ קורס יזמות בנדל”ן -בשיתוף עם חברת אזורים
הקורס מאפשר למידה יוצאת דופן על ענף הנדל”ן וסביבותיו , באמצעות שיתוף בידע של מומחים מתחום היזמות העסקית , ופיתוח הנדל”ן . נושאי ההרצאות יכסו מגוון רחב מתחומי הניהול , היזמות, הפיתוח העסקי, השיווק, המכירות, הקיימות, צרכי המגזרים , התכנון והסוגיות המשפטיות. כל זאת תוך בחינה ברמת המאקרו והמיקרו על המגמות והצרכים המשתנים של השוק הישראלי
הקורס מנגיש לסטודנטים את האפשרות ללמוד ממומחים , להסתמך על ניסיונם, לשתפם בפרוייקטי ותהליכי ענק במשק הישראלי, ולקבל השראה לפעילות עתידית שלהם בתחום. המרכז האקדמי למשפט ועסקים משתף פעולה עם חברה מובילה בתחומה- חברת אזורים בתכני הקורס, וכל זאת לצורך הנגשת ידע מקצועי נרחב שרק מעטים נחשפים אליו במלואו

 

תעודה +קורס ניהול יזמות בענף הקימעונאות בשיתוף עם רמי לוי שיווק השיקמה
הקורונה גרמה לשינויים קיצוניים שיחוללו מהפכה בקמעונאות בכל דרך. הציפיות של הקונים מוגברות, מה שהופך את הניצחון (והשמירה) של אותם צרכנים למאתגרים יותר . קורס זה נועד להציג את האתגרים וההזדמנויות בזיהוי הזדמנויות קמעונאיות פוטנציאליות, והסיכונים והאתגרים של פתיחת מיזם קמעונאי. הקורס מנגיש לסטודנטים את האפשרות ללמוד ממומחים בתחום.
המרכז האקדמי למשפט ועסקים משתף פעולה עם חברה מובילה בתחומה- רמי לוי שיווק השיקמה בתכני הקורס, וכל זאת לצורך הנגשת ידע מקצועי נרחב בתחום היזמות בקימעונאות.

 

תעודה +קורס בשיתוף עם המיכללה לניו מדיה
בעשור האחרון פייסבוק ואינסטגרם הוכיחו עצמם כי מלבד היותן רשתות חברתיות פופולריות, הן גם משמשות כפלטפורמות מובילות לפרסום עסקים בכל העולם. משזיהו את פוטנציאל השיווק דרכן, בעלי עסקים מכל הסוגים – החל מבתי קפה שכונתיים ועד לתאגידי ענק, החלו מחזרים אחר מנהלי קמפיינים המכירים את המערכות על בוריהן.
המרכז האקדמי למשפט ועסקים משתף פעולה עם חברה מובילה בתחומה- אשר מכישרה את הסטודנטים לנהל קמפיינים ממומנים בפייסבוק ואינסטגרם תוך יישום אסטרטגיית שיווק, פילוח קהלי יעד ייחודיים ולהבין כיצד לפעול כדי להגשים את המטרות העסקיות של הלקוח.

 

תעודה +קורס בשיתוף עם איזמרגד תובנות שיווקיות
המשימה השיווקית החשובה ביותר היא יצירת יתרון תחרותי, שפירושו: הסיבה מדוע הלקוחות יעדיפו את המוצר או השירות של הארגון על פני מוצרים מתחרים או תחליפיים. מכאן נובע גם שתפקיד הפונקציה השיווקית הוא לזהות הזדמנויות ואיומים בשוק הרלוונטי, ולעקוב אחרי המתחרים ולנסות להקדים אותם בחידושים ובשיפור התועלות ללקוח.
הקורס המעשי של המרכז האקדמי למישפט ועסקים בשיתוף עם חברת איזמרגד עוסק בגיבוש האסטרטגיה השיווקית על בסיס סוגי מידע שונים כמו סקרי צרכנים כמותניים ואיכותניים, קבוצות מיקוד, תצפיות על התנהגות צרכנים, ניתוח מגמות חברתיות וכלכליות בשוק, דוחות פיננסיים של חברות ציבוריות, הצהרות של מנהלים ודירקטורים של חברות רלוונטיות..

 

תעודה +קורס ניהול יזמות בשיתוף עם MAX כרטיסי אשראי
חברות פינטק הן חברות המפתחות טכנולוגיות חדשניות (אלגוריתמים, אפליקציות ופיתוחים מתקדמים נוספים) שמטרתן לספק פתרונות פיננסיים – הן למתן ושיפור של שירותים פיננסיים (כמו רכישת ביטוח או קבלת הלוואה), והן עבור תפקודים שונים של המערכות הפיננסיות (כמו ניתוח נתונים בהיקפים גדולים או מניעת תרמיות והונאות).
הסטודנטים ירכשו כלים ליצירה, ניהול והערכת חברות סטארט-אפ במגזר הפינטק. הקורס מועבר על ידי שילוב של חברי סגל במרכז האקדמי למישפט ועסקים , יזמי פינטק, מנהלי תאגידים, אנשי הון סיכון ויועצי פינטק. ככזה, הוא מספק הזדמנות ייחודית לצבור ניסיון בעולם האמיתי בעודו בסביבה אקדמית.

 

 

 

מסלולי לימוד:

 

מסלול יום: ימי א’, ב’, ד’
מסלול ערב: יום ב’ ויום ו’

 

 

 

משך הלימודים:

 

3 שנים.

 

 

 

 

תנאי קבלה:

 

קבלה אוטומטית:
תעודת בגרות מלאה בממוצע משוקלל 85 ומעלה

 

מקרים חריגים: (כל מי שאינו עומד בתנאי קבלה אוטומטיים)
נרשם שאינו עומד בתנאי הקבלה יעבור ראיון קבלה אישי
לאחר מכן יעלה המועמד/ת לוועדת חריגים שתידון בתיק לגופו.
יועצת לימודים תלווה את המועמד בכל התהליך עד למתן תשובה.

 

מכינה 30+:

המרכז האקדמי למשפט ועסקים מאפשר במסגרת המכינה לסטודנטים מעל גיל 30, שאינם בעלי תעודת בגרות, להשתלב בלימודים האקדמאיים וזאת לאחר מעבר לימודי המכינה בהצלחה.

 

תכנית שער פתוח:

במסגרת המרכז האקדמי למשפט ולעסקים קימת תכנית מיוחדת המיועדת למועמדים בעלי פוטנציאל לימודי גבוה, שאינם עומדים בסף הקבלה.

 

 

 

 

תכנית למצטיינים – הסיירת של מנהל העסקים – תואר ראשון במנהל עסקים בשנתיים בלבד:

 

התכנית כוללת לימודי ערב פעם בשבוע ביום ד’ ולימודים ביום ו’.
התכנית מורכבת ממיטב המרצים המלמדים בשיטת ה- case studies החדשנית הנהוגה באוניברסיטאות בארה”ב.

 

 

 

 

 

תנאי קבלה לתכנית המצטיינים:

 

פסיכומטרי ובגרות מלאה בממוצע 85 ומעלה.

 

 

 

 

 

התמחויות:

 

שיווק:

 

שיווק מהווה אחת מהפונקציות החשובות בהעצמת כושר השרידות של העסק, בגיבוש המדיניות האסטרטגית שלו, וביישומה המוצלח. סביבת העסקים הדינאמית והמשתנה מחייבת עיצוב ויישום של מדיניות שיווקית ארוכת טווח, תוך הבנת צורכי הלקוח, הכרת המתחרים, קביעת יעדים ועידוד הארגון לחדשנות מתמדת בפיתוח מוצריו ושירותיו.
נושאי הלימוד בחטיבת ההתמחות מעניקים לסטודנטים כלים לניתוח הסביבה העסקית של המתחרים והצרכנים ומלמדים כיצד למקסם את הפוטנציאל השיווקי תוך שימוש בערוצי הפצה יעילים, תמחור נכון ותכנון תמהיל השיווק באופן מיטבי. ההתמחות מכשירה את הלומדים לתפקידים בתחום השיווק, כדוגמת מנהלי שיווק, מנהלי תקשורת שיווקית, מנהלי מוצרים ומנהלי מותגים בחברות ובארגונים.
המסלול אף מכשיר לתפקידים מגוונים במשרדי פרסום ויחסי ציבור, בחברות ייעוץ ובמכוני מחקר.
במסגרת ההתמחות ניתנת האפשרות לבחור קורסי בחירה שיועברו על ידי מכללת ניו מדיה ולמסיימים תינתן תעודה תעודת הסמכה אשר תאפשר להם לעסוק בתחום.
במסגרת לימודי קידום ופרסום ממומן (קורס PPC) של המכללה לניו מדיה, הסטודנטים ירכשו מיומנות מקצועית להקמה וניהול מסעות פרסום מבוססי תוצאות בזירות הדיגיטליות המרכזיות כיום: גוגל אדוורדס, רשת הפרסום של פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, אאוטבריין וטאבולה, תהיה להם היכולת לבצע ניתוח ומדידה של מסעות הפרסום (קמפיינים) באמצעות כלי מדידה מתקדמים בראשם- גוגל אנליטיקס וביצוע אופטימיזציות מתקדמות לשיפור הפעילות השיווקית והתוצאות העסקיות. במסגרת הלימודים יגשו הסטודנטים למבחני הסמכה של גוגל אדוורדס (Google AdWords).
בנוסף למצטייני ההתמחות תינתן אפשרות להשתלב באחד ממשרדי הפרסום המובילים בארץ – מקאן.

 

 

מימון:

 

תחום המימון עוסק בהקניית כלים הדרושים לניהול הפיננסי של חברות ולניהול השקעות. במהלך הלימודים נחשפים הסטודנטים ליסודות תיאורטיים ולקורסים שימושיים בתחומים: קריטריונים לבדיקת כדאיות השקעות, פיזור סיכונים בתיקי השקעות, מדדי ביצועים, הערכת עלות ההון ותקצוב ההון, מבנה ההון האופטימאלי של החברה ונקודת האיזון.
המסלול מעניק רקע בתחום המכשירים הפיננסיים, כולל חוזים עתידיים ואופציות. דגש מיוחד מושם על הבהרת ההיבטים התיאורטיים והמעשיים של שוק ההון, תוך פיתוח כלים להערכת פעילותם של קרנות נאמנות ותעודות סל. ההתמחות במסלול מכשירה את הסטודנטים לתפקידים שונים בשוק ההון, לתפקידי ניהול במוסדות פיננסיים כדוגמת בנקים וחברות ביטוח, וכן לתפקידים במחלקות כספים של פירמות וחברות יעוץ.

ההתמחות מזכה ב-24 נ”ז מתוך 122 הנ”ז של התואר הראשון. קורסי ההתמחות מתפרשים על פני שנים ב’ ו-ג’. מסיימי ההתמחות יקבלו תעודה מיוחדת, בנוסף לתעודת ה-B.A.
ישנה אופציה להשתלב באחת מחברות ההשקעות מהגדולות ביותר בתחום (פסגות, מיטב דש, הראל ועוד).

 

 

חשבונאות:

 

מטרתה המרכזית של תכנית הלימודים לתואר BA משולב בחשבונאות ומנהל עסקים היא להכין את הסטודנטים לקראת תפקידם כרואי חשבון ומנהלים על ידי מתן כלים פרקטיים והקניית ידע רב-תחומי בתחומי החשבונאות, מנהל עסקים, הביקורת, המיסוי, המשפט והכלכלה.
כיום מרבית בעלי תעודת רואה החשבון אינם עוסקים בתפקיד המסורתי של ביקורת אלא מאיישים תפקידי ניהול שונים בעסקים. כדי שיוכלו למלא את תפקידם בצורה הטובה ביותר ולאייש תפקידי מפתח בארגון עליהם לגלות ידע והבנה בתחומי הניהול השונים.
במסגרת תואר זה הסטודנטים יקבלו את ההכשרה הנדרשת לתפקיד רואה החשבון אך גם כלים נרחבים לתפקידי ניהול שונים בארגון. ההתמחות בחשבונאות, מציעה תכנית שמצד אחד מכשירה את הסטודנטים לבחינות ההסמכה של מועצת רואי החשבון ומצד שני מעניקה להם כלים להצלחה בעולם הפיננסי הגלובלי. חלק מרואי החשבון פונה במהלך הקריירה לתפקידים כגון: חשבים, גזברים ומנהלי כספים וחלק פונה לשוק הפיננסי-בנקאי ולתפקידים ניהוליים.
תחום החשבונאות מספק מידע כמותי, פיננסי בעיקרו, על יחידות כלכליות כדי לסייע בקבלת החלטות פיננסיות. רואה החשבון המבקר מחווה את דעתו על הדוחות הכספיים של אותן יחידות כלכליות.
ניתנת האפשרות להשתלב במשרדי רואי החשבון מהמובילים בארץ.

 

יזמות וחדשנות:

 

במסגרת ההתמחות הסטודנטים ירכשו כלים פרקטיים לפיתוח חברת סטארט אפ החל בפיתוח מוצרים ושירותים, בניית תכניות עסקיות וגיוס משקיעים וחקר שווקים ושיתופי פעולה
פרויקט החממה של המרכז האקדמי למשפט ולעסקים הינו פרויקט לליווי עסקי ליזמים וסטארטאפיסטים. חממת היזמות מכשירה ומלווה סטודנטים וחברות סטארט-אפ צעירות מהליך הרעיון ועד לפיתוח המוצר הסופי, על-ידי מתן כלים מקצועיים וכלכליים. בזכות שיתוף הפעולה עם עיריית רמת-גן, החממה מתקיימת בתוך וכחלק ממרכז היזמות של העירייה תוך הפרייה הדדית.
במסגרת התוכנית קיים מסלול המיועד לסטודנטים במגמת יזמות וחדשנות בפקולטה למנהל עסקים, אשר נמצאים בשנה השלישית והאחרונה לתואר.

 

 

 

 

.B.A במנהל עסקים- תכנית מנהלים:

 

התוכנית פותחה בכדי לאפשר למנהלים ולנושאי משרות לשלב לימודים לתואר ראשון במקביל לעבודתם. תכנית המנהלים בנויה באופן בו הסטודנטים יוכלו לשמור על רמת לימודים גבוהה תוך המשך עיסוקם ללא הפרעה. פתיחת מסלול המנהלים כמסלול נפרד מותנית במספר הנרשמים. המתקבלים לתכנית משתתפים במועדון המנהלים של הפקולטה למנהל עסקים.

 

 

 

יתרונות לימודי .B.A לתואר במנהל עסקים:

 

סגל מרצים מוביל בארץ ובעולם
לימודים בשיטת הcase study- החדשנית הנהוגה בארה”ב
סדנאות פרקטיות וסיורים מודרכים בחברות מובילות בתעשייה
מלגות מיוחדות לזכאים
כיתות קטנות וליווי אישי ממיטב המרצים
בתוכנית מצטיינים: לימודי ערב פעמיים בשבוע+שישי
הכוון תעסוקתי הדואג להשמה לאחר התואר
שכר בוגרים גבוה ביחס למוסדות לימוד אחרים

 

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות .B.A במנהל עסקים במרכז האקדמי למשפט ולעסקים.


כל מסלולי הלימוד של  המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649