המכללה האקדמית תל-חי

תואר B.Ed. הוראת חינוך מיוחד

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון
  • אזור גיאוגרפי:
     הגליל והגולן - קריית שמונה (הלימודים מתקיימים גם אונליין)

 

 

*יש מעונות

 

 

אודות:

 

מסלול הלימודים שלנו להוראת החינוך המיוחד מכשיר אתכם להיות מחנכים מובילים לתלמידים עם צרכים שונים ומיוחדים במסגרות לחינוך מיוחד וכן להוראה כמורים משלבים בכיתות המשלבות.

 

מטרת התוכנית היא להכשיר אנשי חינוך שיקדמו את תלמידיהם עם הצרכים השונים והמיוחדים ויביאו אותם למימוש יכולתם האישית.

 

 

 

 

מידע כללי:

 

במסגרת ההכשרה המקצועית והייחודית תרכשו ידע, כלים פדגוגיים, כלים דידקטיים וניסיון בשטח לעבודה עם אוכלוסיות שונות של תלמידים עם צרכים מיוחדים: לקויות התפתחותיות, הפרעות קשב וריכוז, הפרעות רגשיות, הרצף האוטיסטי, לקויי למידה ועוד.

 

 

 

 

יתרונות הלימודים:

 

המסלול נלמד במתכונת דו־חוג בסופה תהיו זכאים לתואר ראשון בחינוך מיוחד (B.Ed.) ותעודת הוראה בחינוך המיוחד לגילי 21-6 וכן בתחום התמחות הוראה נוסף : ארץ ישראל / מדעים / לשון עברית /יהדות.

בוגרינו משתלבים בתפקידי מפתח במסגרות החינוך כמורים וכמחנכים לחינוך מיוחד, כמורים משלבים, כמורים בתחום ההוראה הנוסף עם ידע רב בהקניית הידע הדיסציפלינרי בהתאמה לשונות התלמידים בכיתתם, ואף ממשיכים את ההתמחות ומשתלבים במקצועות הטיפול.

 

 

 

 

אופק תעסוקתי:

 

90% השמה של בוגרינו במגוון רחב של תפקידים במערכות החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, וממלאים תפקידים רבים במערכות החינוך, בעמותות, בבתי ספר דמוקרטיים או אנתרופוסופיים, בפנימיות, במתנ”סים ובחוגים, כמו גם תפקידי ניהול מובילים כרכזים חברתיים ועוד.

בוגרי התכנית להוראת חינוך מיוחד מבוקשים מאוד במגזר הציבורי, הקהילתי ואפילו הפרטי. זאת בזכות הכשרה מקצועית וייחודית הכוללת בתוכה התנסות מעשית במודל ייחודי.

 

 

 

לימודים מתקדמים:

 

בוגרינו ממשיכים ללמוד לתואר שני ושלישי בתחומים נוספים ומגוונים בארץ ובעולם, וכן ללימודי תעודה במגוון תחומים.השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות תואר B.Ed. הוראת חינוך מיוחד במכללה האקדמית תל-חי הקמפוס לחדשנות בחינוך ובהוראה.

 

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות  תואר B.Ed. הוראת חינוך מיוחד


כל מסלולי הלימוד של  המכללה האקדמית תל-חי


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649