מכללת כרכור לרפואה משלימה

קורס דיקור מעשי (אקופונקטורה)

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     השרון - רחוב המושב 40, כרכור

מחפשים טכניקת טיפול עוצמתית בעלת תוצאות מהירות? דיקור (אקופונקטורה) נחשב היום לאחד הכלים הנפוצים והיעילים ביותר לטיפול בכאבים ובבעיות בריאות שונות. רק במכללת כרכור תקבלו תעודת מטפל בדיקור מעשי (אקופונקטורה) תוך שנה וחצי בלבד ותוכלו לצאת לדרך עצמאית. נשמע מעניין? זאת ההזדמנות שחיכיתם לה. זה הזמן לעשות לעצמכם משהו טוב. מחכים לכם!



אודות:
אקופונקטורה הוא כלי עוצמתי מהרפואה הסינית, וניתן לשלבו בכל טיפול מהרפואה המשלימה או המערבית. במהלך קורס דיקור מעשי במכללת כרכור נלמדים תפקודי נקודות הדיקור וכיצד לאתר את המרידיאניים בגוף ועל פיהם משמשות טכניקות העבודה עם המחטים, כמו גם אמצעים נוספים, למשל מגע וחימום הממריצים את הגוף ומקדמים ריפוי. הקורס עורך היכרות עם אבחונים סיניים מסורתיים, לשון ודופק, אשר מסייעים בבחירת דרך הטיפול הנכונה. עם סיומו, יוכלו בוגריו לטפל במגוון רחב של פתולוגיות ולשלב דיקור בכל סוג טיפול.

קהל יעד:
קורס דיקור מעשי במכללת כרכור, מעשיר ומאד מעשי המיועד למטפלים שכבר עובדים, למטפלי שיאצו, אוסטאופתיה, לנטורופטיים ולמטפלים מתחומים נוספים, המעוניינים להוסיף לארגז הכלים שלהם טכניקת טיפול עוצמתית, וגם לאלו המחפשים לפתח קריירה בתחום מבוקש.

משך הלימודים:
קורס דיקור מעשי (אקופונקטורה) כולל 60 מפגשים, פעם בשבוע במשך שנה וחצי. כולל תרגולים וסטאז’ מודרך.

תכנית הלימודים:
מטרת קורס דיקור מעשי במכללת כרכור היא להקנות לסטודנטים ידע וניסיון מעשי, טיפול והכשרה מקצועית בשיטת הדיקור הסיני. הקורס כולל כלים מגוונים להבנת המצבים בהם ניתן לטפל בדיקור והכרות עם שיטות משלימות לדיקור כגון: מוקסה, כוסות רוח ואלקטרו-אקופונקטורה תוך שילובם עם הדיקור. בקורס נלמדים כלים וטכניקות מתוך תחום השיאצו על מנת לאפשר לסטודנטים מיומנויות חישה ומגע כהכנה לדיקור. בקורס נכיר את המרידיאניים הממוקמים בגוף ואת טכניקות העבודה בדיקור (באמצעות עבודה עם מחטים) ואמצעים נוספים כמו מגע וחימום בכדי להמריץ ולהביא את הגוף לריפוי, במקביל נלמד את תפקודי נקודות הדיקור וכיצד לאתר אותן. הקורס פותח פתח להיכרות עם האבחון הסיני המסורתי, אבחון לשון ואבחון דופק, כלים אלה תומכים ומאשרים את מסקנות המטפל על דרך הטיפול המדויקת ביותר בדיקור. בקורס ילמדו מחוללי המחלה הנפוצים ברפואה הסינית ואלו נקודות דיקור מטפלות בפתולוגיות אלה, כמו כן נכיר את כל סוגי המחטים לדיקור, כיצד בוחרים את המחט הנכונה ואת טכניקות הדיקור השונות. בתום הקורס יוכלו בוגריו לטפל בשיטה זו במגוון רחב של פתולוגיות ולשלב דיקור בכל טיפול ברפואה משלימה או אחרת.

תעודה:
למסיימים בהצלחה את הקורס, תוענק תעודת ’מטפל מוסמך בדיקור מעשי’ מטעם מכללת כרכור.

*קבלת תעודת ההסמכה מותנית בסיום סדנת החייאה וקורסים משלימים נוספים הנלמדים בנפרד ובתשלום נוסף.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס דיקור מעשי (אקופונקטורה) במכללת כרכור.


כל מסלולי הלימוד של  מכללת כרכור לרפואה משלימה


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649