יואל גבע - קורס GMAT

יואל גבע - קורס GMAT

  • סוג הלימודים במוסד:
     מכינות/פסיכומטרי/בגרויות
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן - תל אביב

אודות:
קורס ה-GMAT של יואל גבע הינו הקורס הטוב והאיכותי בישראל. הקורס מכין לחלק הכמותי והמילולי בבחינת ה-GMAT המהווה תנאי קבלה הכרחי ללימודי MBA בארץ ובעולם. ביה"ס של יואל גבע מבוסס על מצוינות בלתי מתפשרת ואהבת התלמידים. יואל גבע לא מתפשר בשלושה דברים:
◄ מורים מומחים.
◄ שיטות לימוד המבוססות על מחקר מעמיק ומקיף.
◄ התאמה מקסימלית לצרכיו של התלמיד.

מורי יואל גבע הם מומחים לבחינת ה-GMAT ומנוסים בעבודה עם תלמידים. במשך שנים הם פיתחו בצוותא עם מחלקת המחקר והפיתוח הטובה בארץ קורס ייחודי להכנה ל-GMAT, תוך צבירת ידע ומומחיות ממקורות מוסמכים ל-GMAT בארץ ובעולם. בקורס ה- GMAT של יואל גבע אתם יכולים לדעת בוודאות שאתם בידיים המקצועיות והאמינות ביותר בדרך להצלחה בבחינת ה- GMAT וקבלה ל-MBA, בארץ או בחו"ל.

קורס GMAT כמותי ביואל גבע:
קורס הGMAT הכמותי של יואל גבע כולל מורים מומחים לGMAT בעלי ניסיון של לפחות 13 שנה, חומרי לימוד אמיתיים מבית GMAC, שיטת לימוד הדרגתית המבוססת על חשיבה, ויחס אישי מעמיק המבוסס על ניסיונם הרב של המורים – כל הכלים הטובים ביותר להצלחה בבחינה. הקורס הכמותי כולל 10 מפגשים כמותיים (50 שעות) ומתקיים פעם בשבוע בשעות הערב או בימי שישי בבוקר בסניף יואל גבע בתל אביב.

קורס GMAT כמותי ביואל גבע:
החלק המילולי של ה-GMAT מהווה מכשול בפני לא מעט תלמידים, משום שהוא מבוסס על אנגלית. אנחנו ביואל גבע יודעים שבאמצעות הוראה נכונה, שיטות בדוקות ויחס אישי, תוכלו להצליח גם אם אינכם דוברי אנגלית. הקורס המילולי כולל 7 מפגשים (32 שעות) ומתקיים פעם בשבוע בשעות הערב או בימי שישי בבוקר בסניף יואל גבע בתל אביב.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות יואל גבע - קורס GMAT.


כל מסלולי הלימוד של  יואל גבע - קורס GMAT


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649