המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן - לימודי הנדסה

.B.Sc בהנדסת תוכנה

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון
  • אזור גיאוגרפי:
     הגליל והגולן

 

 

אודות:

 

התעשיה עתירת התוכנה בישראל מתפתחת בהתמדה ויחד עימה גדל והולך הביקוש למהנדסי תוכנה מיומנים ומנוסים. מהנדס תוכנה אינו רק “תכנת” העוסק בכתיבת תוכניות מחשב. הוא בעל ידע תיאורטי במדעי המחשב ובמדעי היסוד, ובמקביל, אוחז בידע פרקטי מקצועי בנוגע לכל תהליכי מחזור החיים של פיתוח מערכות עתירות תוכנה.
התמחותו של מהנדס התוכנה כוללת זיהוי צרכים, גיבוש דרישות הלקוח והמשתמש, ניתוח המערכת ותיכון הארכיטקטורה שלה, תיכון הנדסי מפורט, כתיבת תוכניות, אינטגרציה, בדיקות, הטמעה אצל הלקוח ועריכת שינויים ושדרוגים לאורך שנים רבות.

 

 

 

יתרונות לימודי B.Sc. בהנדסת תוכנה באקדמית כנרת:

 

תוכנית לימודים המותאמת לצורכי תעשיית ההייטק.
צבירת ניסיון מקצועי והנדסי רב במהלך התואר.
מעל 50% מהסטודנטים מועסקים בתחום כבר במהלך הלימודים.
סגל מרצים המורכב מאנשי מקצוע בעלי ניסיון מקצועי עשיר בתעשייה ובהוראה אקדמית.
שילוב של הסטודנטים בפרויקטים מעשיים כבר בתקופת הלימודים, כולל ביצוע פרויקטי גמר אמיתיים בשיתוף פעולה עם התעשייה.
התאמה מלאה להנחיות המל”ג לגבי תוכניות לימודים בהנדסת תוכנה.
שיעור השמה גבוה: 100% מבוגרי החוג משתלבים בעבודה בתחום.

 

 

 

מבנה תוכנית הלימודים:

 

קורסי יסוד – בעיקר מתמטיקה ופיסיקה, הנותנים תשתית ידע יציבה, המהווה בסיס לכל הכשרה הנדסית, עם התאמות לפי הדרישות הספציפיות של כל מקצוע.
קורסי הנדסה בסיסיים – קורסים המתמקדים בעיקר בתחום מדעי המחשב, הנלמדים תוך התאמות לדרישות הספציפיות של הנדסת תוכנה, ויוצרים תשתית ידע איתנה המהווה בסיס להכשרת הסטודנט לפעילות בכל ענף מקצועי בהנדסת תוכנה, אליו הוא עשוי להגיע.
קורסי התמחות – כוללים נושאים בחזית הידע של הנדסת התוכנה כגון: מערכות לומדות, הנדסת מערכות עתירות תוכנה, ארכיטקטורה של מערכות תוכנה, אבטחת מידע, פיתוח אפליקציות, ניהול פרויקטים ועוד.
פרויקט מסכם – במסגרתו מתמודדים הסטודנטים עם פיתוח תוכנה מקורית בהיקף משמעותי, הכולל את כל פעילויות ההגדרה, הניתוח, התוכן, המימוש והבדיקות. הפרויקט מתבצע בחברה תעשייתית בהנחייה מקצועית של המפעל, תוך הנחייה אקדמית של המכללה.

 

 

 

כיווני התפתחות וקידום מקצועי:

 

תוכנית הלימודים מכשירה את הסטודנטים להשתלב בעבודה כמהנדסים במגוון תחומים יישומיים: מערכות אלקטרו–אופטיות, מערכות אלקטרו–מכאניות, מכשור רפואי, מערכות לחימה, מערכות תקשורת, מערכות תחבורה, יישומי אינטרנט וכן בתחומים מדעיים הקשורים לעולם תרבות הפנאי.
בעלי תואר .B.Sc בהנדסת תוכנה הינם בעלי ידע רב-תחומי ויכולת התאמה והשתלבות בצוותים ובמערכות מורכבות. בזכות כך רבים מהבוגרים מפתחים קריירה בתחום רחב יותר, כמהנדסי מערכות (Systems Engineers). חלק ניכר מהם משתלבים תוך זמן קצר בעמדות ניהול, כראשי צוותים, ראשי מחלקות ואף מאיישים דרגים ניהוליים בכירים יותר.
בוגרי התוכנית יהיו מועמדים ראויים לכל משרה של מהנדס תוכנהיו מועמדים ראויים לכל משרה של מהנדס תוכנה בתעשייה הישראלית, החל ממיזמי-הזנק (Start-ups) קטנים וכלה בענפי התעשייה הרבים והמגוונים במדינת ישראל.

 

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות .B.Sc בהנדסת תוכנה במכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן.


כל מסלולי הלימוד של  המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן - לימודי הנדסה


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649