המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן

תואר שני בניהול מערכות בריאות (M.H.A)

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן - בן גוריון 26 רמת גן

תואר שני בניהול מערכות בריאות (M.H.A)

אודות:
התואר השני בניהול מערכות בריאות, במרכז האקדמי למשפט ועסקים, הוקם במטרה להכשיר מנהלים ומנהלות במערכת הבריאות, ולחזק את השדרה הניהולית בכל הרמות ובמגוון התחומים במערכת הבריאות (רפואה, סיעוד, מינהל ומקצועות בריאות נוספים).
מערכת הבריאות בישראל נחשבת לאחת המובילות בעולם וזאת בזכות מספר גורמים, אשר המרכזיים שבהם הם מגוון וחדשנות הטכנולוגיות הרפואיות וכן ההון האנושי. בשנים האחרונות חלה התפתחות טכנולוגית וארגונית מואצת בכל שירותי הרפואה והבריאות בישראל. התפתחויות אלה והתפתחויות נוספות שחלו בעולם הבריאות מצריכים מנהלים ברמות הגבוהות ביותר על פני כל המערכת בכל רבדיה.
מטרת התואר השני בניהול מערכות בריאות היא להעמיק את ההבנה והידע במערכות הבריאות בעולם ובישראל, לפתח כישורים ומיומנויות מתקדמות ולהרחיב את ההיכרות עם כלים חדשים החיוניים למנהל בעידן הנוכחי. תכנית הלימודים עוסקת בניהול במובן הרחב לצד התמקצעות בעולמות תוכן והיבטים הרלוונטיים לבריאות ולמערכות נושקות לה.
קהל היעד שלנו הוא כל עובדי מערכת הבריאות אשר רוצים להצטרף לצוות הניהול הבכיר במערכת הבריאות או שנמצאים בעמדות ניהול ורוצים לקבל מידע נרחב בהיבטים האקדמיים של ניהול. התכנית מיועדת לרופאים ורופאי שיניים ולבוגרי תואר ראשון בתחומים הבאים: סיעוד, רוקחות, פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, רפואת חירום, תזונה, קלינאות תקשורת, מינהל ציבורי, מדיניות ציבורית, כלכלה וניהול, ניהול מערכות בריאות, הנדסת תעשיה וניהול. מועמדים נוספים בוגרי תואר ראשון עם ממוצע של מעל 80 בתחומים אחרים יוכלו להשתלב בתכנית. בוגרי תואר ראשון אשר יגיעו ללא רקע בתחום יידרשו להשלים את הקורסים: מבוא לסטטיסטיקה, מבוא לכלכלה, יסודות המימון ויסודות הניהול.

יתרונות התכנית במרכז האקדמי למשפט ועסקים:
◄ צוות הוראה מנוסה ואיכותי הכולל אנשי אקדמיה מובילים בתחומם ומנהלים בכירים במערכת הבריאות
◄ משך לימודים הכולל ארבעה סמסטרים
◄ לימודים היברידיים / בזום
◄ מתכונת לימודים נוחה – יום מרוכז בשבוע או ערב ושישי
◄ דגש על יחס אישי וליווי הסטודנטים להצלחה בלימודים

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות תואר שני בניהול עם התמחות בניהול מערכות בריאות במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן.


כל מסלולי הלימוד של  המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649