מכללת מעינות

שיאצו

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     ירושלים והסביבה

אודות:
אומנות טיפול יפנית המבוססת על תפיסת העולם של הרפואה הסינית ורפואת המזרח. המונח “שיאצו" נטבע בראשית המאה ה־20 ביפן, ומשמעותו “לחץ אצבע".
הטיפול והאבחנה בשיאצו מבוססים על עקרונות הרפואה הסינית ורפואת המזרח ע"פ תאוריית המרידיאנים (ערוצי האנרגיה) הזורמים בגוף. גוף האדם מורכב מרשת מרידיאנים מערוצים המובילים חומרים ואנרגיות חיוניות לגופנו. ערוצים אלו מושפעים מגורמים חיצוניים ופנימיים כמו לחץ (stress), תזונה לקויה, טראומה או חוסר פעילות גופנית. על־פי אומנות השיאצו, מחלה היא תוצאה של חסימה הפוגעת בתנועת האנרגיה, הדם או נוזלי הגוף ומונעת את אספקתם לאיבר כלשהו ובכך משבשת את תפקודו.
הטיפול בשיאצו מתבצע על מזרן עם בגדים ומבוצע ע"י טכניקות שונות, מתיחות ותרגילי נשימה. זאת על מנת להביא לאיזון בתנופת האנרגיה וחומרי הגוף, להביא לשיפור באיכות החיים, למניעה וטיפול במחלות שונות.
מגמת השיאצו במירב מקנה לסטודנטיות ידע מקצועי וקליני באומנות השיאצו. גישה זו מתמקדת בכלי האבחון והטיפול השונים המשמשים את מיטב המומחים בתחום. תפיסת העולם של בית הספר שמה דגש על שילוב של שיטות שיאצו שונות הנותנות טיפול שלם ויעיל, ומאפשרת לבוגרותיה להשתלב בעולם הרפואה המשלימה.

מתכונת הלימודים:
35 מפגשים
190 שעות אקדמיות

תעודה:
סיום הלימודים ועמידה בדרישות קורס שיאצו בירושלים מזכים את הסטודנטיות בתעודה מטעם מכללת מעינות ומירב - בית הספר לרפואה משלימה מבית לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה:
◄ שנה א — תעודת מטפלת
◄ שנה ב — תעודת מטפלת מוסמכת
◄ שנה ג — תעודת מטפלת בכירה

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות שיאצו במכללת מעינות.


כל מסלולי הלימוד של  מכללת מעינות


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649