אוניברסיטת חיפה

תואר ראשון במדעי הנתונים B.Sc

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון
  • אזור גיאוגרפי:
     חיפה והסביבה - הר הכרמל, חיפה 31905

תכנית לימודים לתואר ראשון במדעי הנתונים B.Sc במסלולי מדעי המחשב, מערכות מידע, סטטיסטיקה

אודות:
העלייה הדרמטית בזמינות נתונים פותחת אפשרויות להסקת ידע חדש ולפיתוח מודלים לחיזוי לכל תחומי החברה והתעשייה: ערים חכמות עם רכבים אוטונומיים, איתור נעדרים תוך התחקות אחר חותם המושאר ברשת, תמיכה בהחלטות רפואיות, ועוד. היכולת לנהל ולארגן, לנתח ולהבין נתונים שונים ומגוונים חשובה היום מאי פעם ודורשת ידע והבנה עמוקה של שיטות וכלים מתחומי מדעי המחשב, סטטיסטיקה, ומערכות מידע.

תוכנית הלימודים:
התוכנית היא תוכנית יוקרתית וחדשה שמקנה ידע תיאורטי לצד כלים יישומיים. התוכנית כוללת קורסי ליבה בלמידת מכונה Machine Learning, ניהול Big Data, אנליזה של Big Data, ועוד, וכן קורסים מתקדמים רבים, לרבות בינה מלאכותית Artificial Intelligence ולמידה עמוקה Deep Learning.

מלגה:
מלגה למצטיינים - בעלי ציון פסיכומטרי גולמי של 700 ומעלה זכאים למלגה של 10,000 ₪ לשנה הראשונה ללימודים (תשפ"א) ובנוסף, בתום שנה א’, אם יעמודו בתנאים שיקבעו על ידי החוג יוכלו קבל תוספת של 5000₪ מלגה.

אפשרויות תעסוקה:
בתעשיות עתירות הידע (הייטק), בחברות הפיתוח הגדולות בארץ, בחברות הזנק (startup) מצליחות, במגוון רחב של תפקידים של מדעני נתונים Data Scientists וכן במשרות המיועדות לבוגרי הדיסציפלינות של מדעי המחשב, מערכות מידע או סטטיסטיקה השמות דגש על נתונים.
בוגרי התוכנית יוכלו להתקבל ללא השלמות ללימודי תואר שני בחוג שבו למדו וידרשו להשלמה של עד שני קורסים כדי להתקבל ללימודי תואר שני באחד משני החוגים האחרים.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות תואר ראשון במדעי הנתונים B.Sc באוניברסיטת חיפה.


כל מסלולי הלימוד של  אוניברסיטת חיפה


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649