המסלול האקדמי המכללה למינהל

.B.A בכלכלה וניהול עם התמחות בנדל"ן

  • סוג הלימודים במוסד:
     
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן - ראשון לציון

אודות:
בית הספר לכלכלה נחשב לאחד מבתי הספר הגדולים והמובילים בישראל עם כ-1,000 סטודנטים, הנהנים ממגוון יתרונות ייחודיים. בית הספר מוביל בשילוב ידע תאורטי, ידע מעשי, מתן הסמכות והקניית ניסיון מקצועי במהלך התואר, ועל כן מכשיר בצורה הטובה ביותר לקריירה בתחומים הרלוונטיים. בית הספר מקיים שיתופי פעולה עם החברות המובילות בשוק ההון, הביטוח, הבנקאות וכלל המגזר הפיננסי, עולם ההיי-טק, המגזר הציבורי והפרטי.
בית הספר מציע מסלול לימודי יום ומסלול לימודי ערב למעוניינים לשלב לימודים ועבודה ותכנית המעניקה שני תארים בכלכלה ובמשפטים למועמדים העומדים בתנאי הקבלה.

התמחות בנדל”ן (תכנית ייחודית מסוגה בארץ):
הלימודים בהתמחות יעניקו לסטודנטיות ולסטודנטים את הכלים להבנת שוק הנדל”ן בתחומים: מסחרי, מגורים, נדל”ן מניב, יזמות ומחלקות נדל”ן של גופי השקעות. במסגרת ההתמחות הסטודנטיות והסטודנטים ייחשפו להיבטים השונים של שוק הנדל”ן בארץ ובעולם בדגש על התחומים הפיננסיים הכלכליים, היזמיים והניהוליים. הלימודים יקנו הכשרה בסיסית שתאפשר השתלבות ככלכלנים, יזמים או אנליסטים בתחומי הנדל”ן השונים. סגל ההוראה כולל מנהלים בכירים רבים הפועלים בשוק הנדל”ן וההשקעות בישראל. מסלול ההתמחות פועל בחסות ובשיתוף פעולה מקצועי עם חברת הנדל”ן למגורים המובילה בישראל- י.ח. דמרי. במסגרת שיתוף הפעולה הוקם “מרכז דמרי לנדל”ן המקיים מגוון של פעילויות הוראה, הכשרה ומחקר.

תנאי קבלה:
ממוצע בגרות בציון של 85 ומעלה, או ציון פסיכומטרי 540 לפחות עם 110 בחלק כמותי, עם זכאות לבגרות. במידה והמועמדים אינם עומדים בתנאים אלו ניתן להיכנס למסלול מכינות.

משך הלומדים:
3 שנים, 3 ימי לימוד בשבוע

מתכונת הלימודים:
לימודי יום / ערב


כל מסלולי הלימוד של  המסלול האקדמי המכללה למינהל


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649