גליץ- בית ספר לצילום

קורס סטודיו – הצד האנושי

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן,ירושלים והסביבה,חיפה והסביבה - רמת גן, ירושלים, חיפה

אודות:
קורס צילום סטודיו - הצד האנושי הוא קורס מקיף ביותר לצילום אנשים בסביבת הסטודיו.
בקורס נכיר אביזרי ומערכי תאורה מתקדמים, נתנסה בצילום אנושי מתחומים מגוונים, נפתח גישה ושפה צילומית אישית, נעבוד על תהליכי עבודה מלאים בצילום הסטודיו מול לקוחות וצוות הפקה (סטיילסטים ומודלים).
את הקורס מדריך שי קדם, צלם אופנה מהמובילים בישראל, שפרסם הפקות סטודיו שונות במגזינים הנחשבים בארץ ובעולם. בנוסף לשי, את הקורס מלווה רכז מנוסה מעולם הסטודיו שדואג באופן אישי וצמוד להתפתחות האישית של כל תלמיד ותלמיד ומסייע לו להתקדם לעבר פרויקט הגמר האישי המוגש לביקורת בסופו של הקורס. הקורס הוא השער הטוב ביותר לכל המבקש להתפתח מקצועית בתחום צילום האנשים, הסטודיו והתאורה.

תכנית הלימודים:
◄ שיעור 1- מבוא והיכרות:
נכיר את מטרות הקורס ואת המשתתפים ונתחיל להיכנס לנבכי עולם הסטודיו. נכיר את אביזרי התאורה וההארה ואת סוגי הסטודיו השונים והנפוצים.
◄ שיעור 2 - מבוא לסטודיו - מעשי:
ניפגש בסטודיו המאובזר להיכרות מעשית עם ציוד הסטודיו, כלים ועיצוב של תאורה ומרככים. נעבור הנחיה מול מחשב ללמידה ויזואלית של מרככי תאורה למול מרכזי תאורה והשפעות של אור: צבע והתנהגות.
◄ שיעור 3 - צילום אנשים א׳ - מעשי:
צילום פורטרטים כצילום תדמיתי – איך לגשת בצורה נכונה ונבונה לצילום תדמיתי: תאורה, זוויות, שפה צילומית, מרחב עבודה וצילום טכני. המפגש ילווה במודל.
◄ שיעור 4 - צילום אנשים ב׳ - מעשי:
צילום פורטרטים כצילום אמנותי – פיתוח גישה ושפה צילומית אישית, איך ליצור flow נכון של אור, תכנון וביצוע. המפגש ילווה במודל.
◄ שיעור 5 - ביקורת עבודות ופיתוח טכניקה:
בחלק הראשון של השיעור כל תלמיד יגיש את שיעורי הבית והחומר שצולם בשיעורים המעשיים לביקורת מעמיקה ועניינית. בחלק השני נעסוק בפיתוח טכניקה – גישות ואסכולות בצילום סטודיו, פיתוח יצירתי והשארתי, מבואות והשראות.
◄ שיעור 6 - עריכה ופתיחת קבצים:
נלמד כיצד לעבוד עם תוכנת עיבוד בכיתת מחשבים. נעבור על התהליך כולו משלב פתיחת הקבצים, דרך שיטות מיון ועד לשלבי פיתוח מתקדמים וסגירת קבצים מכויילים לפרסום.
◄ שיעור 7 - קידום עסקי:
נלמד מהם האלמנטים הקריטים בהקמת עסק לצילום. כולל הכנת תיק עבודות מתאים, פרסום, שיווק ומכירות.
◄ שיעור 8 - תפקיד הצלם בעולמות הדיגיטל:
צלם ב – 2019 שונה מצלם ב – 2009, בשיעור נלמד איך לטפל בכלים טכנולוגיים על מנת לשפר חשיפה עצמית ולייצר ערך מוסף ללקוחות שלנו
◄ שיעור 9 - טכניקות מתקדמות לצילום אנשים - מעשי בסטודיו:
בשיעור זה נלמד טכניקות צילום המתאימות לצילומים הריון, צלליות רכות וקשות, היי-קי ולואו-קי, השיעור ילווה ברפרנסים מתאימים שאותם התלמידים ידרשו לבצע.
◄ שיעור 10 - עיצוב תאורה לפי דרישות הלקוח - סימולציית לקוח - מעשי בסטודיו:
בשיעור זה התלמידים ידרשו לבצע הקמת מערכי תאורה לפי רפרנסים ודגשים בליווי מלא של מדריך הקורס, הקורס מדמה פרוייקט צילום על פי דרישות של לקוח משלב התכנון ועד לביצוע.
◄ שיעור 11 - שיעור תרגול בליווי א׳- עם משימת סטודיו:
שיעור בליווי מנחה הקורס.
◄ שיעור 12 - שיעור תרגול בליווי ב’- עם משימת סטודיו:
שיעור בליווי מנחה הקורס.
◄ שיעור 13 - צילום קונספטואלי - מעשי בסטודיו:
שיעור מיוחד בו התלמידים ידרשו להקים מערכי תאורה לפי רפרנסים שהם מעוניינים לבצע, תוך הבנת המורכבות משלב התכנון ועד לביצוע. השיעור הינו בליווי מלא של מדריך הקורס.
◄ שיעור 14 - ביקורת עבודות ופוטושופ לצלמים בכיתת מחשבים:
בחלק הראשון של השיעור תערך ביקורת עבודות מתקדמת לקראת סוף הקורס. בחלק השני נלמד לעבוד עם תוכנת הלייטרום לעיבוד תמונה מתקדם.
◄ שיעור 15 - הגשת פרויקט גמר וסיכום הקורס.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס סטודיו – הצד האנושי בגליץ- בית ספר לצילום.


כל מסלולי הלימוד של  גליץ- בית ספר לצילום


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649