הקריה האקדמית אונו

תואר מוסמך M.A. בטיפול באמצעות מוסיקה

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני ,לימודי חינוך והוראה
  • אזור גיאוגרפי:
     סניפים בכל הארץ

 

 

אודות:

 

 

טיפול במוסיקה הוא מקצוע טיפולי העושה שימוש מבוקר במוסיקה בשילוב עם כלים מתחום הפסיכולוגיה והפסיכותרפיה במטרה לסייע לילדים, מתבגרים, מבוגרים וקשישים, המתמודדים עם בעיות בתחום התקשורתי, ההתנהגותי, הרגשי, המוטורי, והקוגניטיבי.

טיפול במוסיקה מיושם באופן פרטני, משפחתי וקבוצתי. התכנית מעניקה לבוגריה תואר שני ותעודת הכשרה מעשית מתקדמת. התואר והתעודה מאפשרים לבוגרים השתלבות בעבודה בתחום הטיפול במוסיקה בכל המסגרות הציבוריות הקיימות: משרד החינוך, משרד הבריאות, משרד הבטחון, שירות בתי הסוהר, קופות החולים, בתי חולים  ובקליניקה פרטית.

 

 

 

 

 

תוכנית הלימודים: 

 

 

משך הלימודים לתואר השני הוא שנתיים (שנה א’ ו-ב’). לאחר סיום התואר נדרשים הסטודנטים לשנת הכשרה מתקדמת (שנה ג’). מתווה לימוד זה בנוי בהתאם להנחיות המועצה להשכלה גבוהה, משרד הבריאות והמועצה האקדמית העליונה של י.ה.ת. (האגודה הישראלית לטיפול באמצעות אומנויות).

מעבר ללימודים בקמפוס ידרשו הסטודנטים להשלמת שעות מעשיות.

 

 

 

 

 

למה כדאי ללמוד אצלנו:

 

התכנית מתקיימת ביום לימודים מרוכז אחד, ובמספר שעות התנסות מעשית מחוץ לקריה האקדמית אונו, מה שמאפשר לסטודנטים שמירה על שגרת עבודה, הורות ומשפחה.

התכנית היא היחידה בישראל השמה דגש מיוחד על טיפול במוסיקה במערכות הבריאות, כגון: בתי חולים כלליים, בתי חולים פסיכיאטריים, שיקום ומרפאות. התכנית מקיימת שיתופי פעולה עם בתי הספר לילדים ונערים במרכז הרפואי הדסה עין כרם והמרכז לבריאות הנפש אברבנאל.

התכנית פועלת כחלק מבית הספר לחברה ואמנויות-אונו ובד בבד מקבלת את המעטפת המוסיקלית המקצועית שמציע בית הספר למוסיקה של הקריה האקדמית אונו, שהינו בית הספר המוביל בקרב המוסדות למוסיקה בארץ ועומד בשורה אחת עם בתי הספר  המתקדמים למוסיקה בעולם. התשתיות הקיימות בבית הספר למוסיקה עומדות לרשות הסטודנטים לטיפול במוסיקה ונותנות מענה מלא ומקיף לכל הצרכים המוסיקליים והטכניים של התכנית.

 

 

 

מיקום ימים ושעות לימוד: 

 

 

הלימודים מתקיימים בקמפוס קרית אונו

 

המסלול נפתח בדצמבר 2023

 

 

תנאי קבלה:

 

 

בעל.ת תואר ראשון ממוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה בציון ממוצע של 85 ומעלה.

הצגת שלוש המלצות על המועמד.ת בהקשר אקדמי או תעסוקתי.

אישורים על לימוד קורסי מבוא בפסיכולוגיה ושיטות מחקר.

אישורים על לימודי קורסים במוסיקה. על המועמד להציג אישורים על לפחות 300 שעות לימוד במוסיקה ממוסד אקדמי או ממוסד מקצועי ברמה אקדמית המעניק תעודה. בנוסף, על המועמד להציג אישורים על לפחות 200 שעות ניסיון נוספות במסגרות לא פורמליות כמו קונסרבטוריונים והרכבים.

יתקיים ראיון קבלה.

 

 

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות המסלול

 

 


כל מסלולי הלימוד של  הקריה האקדמית אונו


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649