SUCCESS COLLEGE

Data Analyst

  • סוג הלימודים במוסד:
     
  • אזור גיאוגרפי:
     סניפים בכל הארץ - ראול ולנברג 22 תל אביב

 

 

אודות:

 

עולם הנתונים מתפתח בצורה משמעותית בשנים האחרונות, אומרים ש- 90 אחוז מהמידע נאסף עלינו בשנתיים האחרונות ולכן נדרשת כמות רבה של אנליסטים. למעשה נאסף עלינו דאטה כל הזמן אך צורתם הגולמית אינה אומרת לנו דבר. זה המקום בו מנתחי נתונים נכנסים לתמונה, היכולת לנתח נתונים ולהפיק תובנות משמעותיות הוא למעשה האוויר לנשימה של העסק. כל ההחלטות העסקיות מתקבלות היום על בסיס הדאטה הקיים, נדרשת חשיבה מחוץ לקופסא והיכרות מעמיקה עם הצד העסקי כדי להוביל ולהצעיד את הארגון קדימה. האנליסט משתמש בכלים רבים כגון: ,Tools BI, Python, SQL Excel, SAS .וכו’.

 

תוכנה ליצירת גיליונות אלקטרוניים, פותחה על ידי מיקרוסופט וכוללת כלי חישוב, כלים גרפיים טבלאות. מרבית הארגונים קטנים וגדולים, חברות הייטק וכו‘ משתמשים עד היום באקסל, בעזרת אקסל ניתן לנתח נתונים בעזרת Table Pivot נדרש להשתמש בהמון נוסחאות כגון: / Vlookup / IF SumProduct/ Match Index /Hlookup וכו’. בניית גרפים כדי להציג את הנתונים בצורה מרשימה, כמו כן ניתן להתחבר ל-Sources שונים ולבנות סימולטורים לצורך חישוב דברים.

 

 

SQL:
מאגר נתונים רלציוני פותח על ידי חברת IBM ,השפה היא שפה הצהרתית מבוססת אלגברה טבלאית שעיקרה עבודה עם נתונים במודל טבלאי רלציוני. המטרה של SQL היא לייצר לנו מאגר מידע מסודר שניתן לשלוף דרכו מידע על העסק, הכמות מידע היא עצומה ולכן נדרש לפרק את הנתונים שלנו למספר רב של טבלאות דרכם נוכל לשלוף את המידע בארגון. כדי להיות מנתח נתונים טוב חייבים לדעת SQL על בוריו כלומר לדעת לשלוף נתונים מטבלאות, להכיר את ההיררכיה של SQL ,להבין את המשמעות של אינדקסים, מפתחות, אילוצים ופרוצדורות.

Python:
חלק חשוב מארגז הכלים של מנתח נתונים, הוא היכולת לבנות תוצר ברמה גבוהה שלא דורש ביצוע משימות חוזרות ומניפולציות של נתונים, למעשה מי שעובד בארגונים גדולים יודע באיזה תדירות מבקשים את הנתונים אותם שלפת בעבר. בעזרת פייתון ניתן לבנות תהליכים של ETL ,לתזמן דוחות אוטו’ ובכך לפנות זמן כדי לטפל בחלקים הכי מעניינים ומתגמלים בעבודה. בנוסף מנתחי נתונים צריכים גם לזכור את המגוון הרחב של ספריות Python כגון: Numpy Pandas etc SeaBorn Matplotlib העוזרות לנתח נתונים ולבצע את התפקיד בצורה הטובה ביותר.

BI Power:
כלי BI עוזרים לנו לבנות לשקף נתונים ולבנות דשבורדים אוטומטים, בקורס נשתמש בכלי Power BI שנמצא במגמת צמיחה אדירה, כל חודש נוספת גרסה חדשה. הכלי בנוי בצורה של Columnstore Index המאפשר לבצע קיבוץ לדאטה ולשיפור משמעותי ב-Performance .בנוסף ניתן לבצע חיבור ישיר אל תוך הדאטה בייס ולקבל את הנתונים שנכנסים ב-Live.

 

 

 

תעודה:

 

תנאי לסיום הקורס וקבלת התעודה המוכרת ע”י משרד החינוך מותנת בציון בחינת גמר, נוכחות בשיעורים, ועבודת גמר.
השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות הקורס


כל מסלולי הלימוד של  SUCCESS COLLEGE


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649