אפקה המכללה האקדמית להנדסה בתל אביב

תואר שני M.Sc. בהנדסת מערכות

  • סוג הלימודים במוסד:
     
  • אזור גיאוגרפי:
     

אודות

 

 

הנדסת מערכות היא תחום מדעי שהתפתח בשנים האחרונות, שעניינו מכלול הכלים המדעיים והמעשיים הדרושים להובלת פיתוח טכנולוגי. נוסף על תחום המומחיות הספציפי, מהנדס.ת המערכת מבטא.ת ידע הנדסי רב-תחומי, תפיסה מערכתית ויכולת אינטגרטיבית רב-תחומית בתכנון, הנדסה וניהול של פרויקטים. לנוכח תשומת הלב הגוברת שלה זוכה תחום הנדסת המערכות בעולם בכלל ובישראל בפרט, עולה הדרישה למהנדסות ומהנדסי מערכות מקצועיים שיוכלו להנהיג פיתוחים טכנולוגיים בפרויקטים רב-תחומיים מורכבים.

 

 

תוכנית הלימודים לתואר שני נבנתה בשיתוף התעשייה, ונכלל בה שימוש בכלים מחזית הידע בתחום. מטרת התוכנית היא להעניק לסטודנטיות ולסטודנטים בסיס אקדמי ומעשי בתחום של הנדסת מערכות, ולהכשיר אותם להשתמש בכלי הפיתוח והבקרה הנהוגים בתעשייה כיום. הלימודים התאורטיים וההתנסות המעשית מכוונים לפתח את היכולות הנדרשות ממהנדס.ת מערכות: חשיבה מערכתית, עבודה בצוות, גישה רב-תחומית אינטגרטיבית והתמצאות בפרטים; כל אלה מקנים לבוגרות ולבוגרי התואר השני יכולות ניהול והובלה בתחום הטכנולוגיה וההנדסה.

 

 

תנאי קבלה

 

 

בוגרי תואר B.Sc בהנדסה או במדעים מדויקים (פיזיקה, כימיה או מדעי המחשב) ממוסד אקדמי מוכר להשכלה גבוהה בארץ או בחו”ל, בממוצע 80 לפחות.

 

 

 


כל מסלולי הלימוד של  אפקה המכללה האקדמית להנדסה בתל אביב


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649