אוניברסיטת חיפה

תואר ראשון בפסיכולוגיה

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון
  • אזור גיאוגרפי:
     חיפה והסביבה - הר הכרמל, חיפה 31905

אודות:
מטרת הלימודים לקראת התואר הראשון היא להקנות לתלמידים היכרות עם שאלות היסוד של הפסיכולוגיה, להקנות מושגים בסיסיים בתחומיה השונים, ללמד את שיטות המחקר והכלים המדעיים ולאפשר התנסות מחקרית וטיפולית תחת הדרכה. לימודים אלו אינם מספקים הכשרה מקצועית בפסיכולוגיה, שהתנאי לה הוא סיום הלימודים לתואר שני. לימודי התואר השני מקנים התמחות באחד מתחומי הפסיכולוגיה העיונית או היישומית. לימודי התואר השלישי מאפשרים לתלמיד התמחות והעמקה בנושא מחקרי ייחודי.

תוכנית הלימודים:
א. מסלול דו חוגי: במסלול זה משלב התלמיד לימודים בחוג לפסיכולוגיה עם לימודים בהיקף שווה בחוג נוסף. היקף לימודי הפסיכולוגיה במסלול זה מגיע ל- 60 נ”ז. השעורים כוללים שעורי חובה, ושיעורי בחירה.
ב. מסלול חד-חוגי: המסלול החד חוגי נועד לאפשר לתלמידים להיחשף להיקף לימודים רחב יותר בפסיכולוגיה. היקף לימודי הפסיכולוגיה במסלול זה הוא 76 נ”ז. השיעורים כוללים שיעורי חובה ושיעורי בחירה בפסיכולוגיה. על מנת להשלים חובות לתואר ראשון על התלמיד ללמוד שיעורים כלליים במכסה כוללת של 44 נ”ז מתוך שיעורים הניתנים בכלל חוגי הלימוד באוניברסיטה, לפי בחירת התלמיד.
ג. פסיכולוגיה-ב”א דו חוגי פילוסופיה: הלימודים במסלול מתנהלים כמו במסלול דו-חוגי. הקבלה לתוכנית זו מותנית בעמידה בדרישות הקבלה של שני החוגים.
ד. פסיכולוגיה- ב”א דו חוגי מדעי הקוגניציה: הלימודים במסלול מתנהלים כמו במסלול דו-חוגי. הקבלה לתוכנית זו מותנית בעמידה בדרישות הקבלה של שני החוגים
ה. פסיכולוגיה-חוג לאחר תואר לתלמידי משפטים: הלימודים במסלול מתנהלים כמו במסלול דו-חוגי. הקבלה לתוכנית זו מותנית בעמידה בדרישות הקבלה של שני החוגים.

אופק תעסוקתי:
אפשרויות תעסוקה בסיום הלימודים: הוראה (לבעלי תעודת הוראה), תפקידים זוטרים במכוני מיון ומוסדות לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, המשך לימודים לתואר שני/מסלול ישיר לדוקטורט.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות תואר ראשון בפסיכולוגיה באוניברסיטת חיפה.


כל מסלולי הלימוד של  אוניברסיטת חיפה


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649