המרכז האקדמי רופין

M.B.A במנהל עסקים

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני ,לימודי הנדסה
  • אזור גיאוגרפי:
     השרון - עמק חפר 4025000

 

ברופין אין תואר בייעוץ ארגוני – זוהי התמחות במנהל עסקים בלבד!

 

 

אודות:

 

ההתפתחות התעשייתית והעסקית, התחרותיות הגוברת בין המדינות המפותחות, והשתלבותה של ישראל בקהילת העסקים הבינלאומית מציבות סטנדרטים גבוהים בפני מנהלי העתיד. כל אלו דורשים שילוב של יכולת גמישות מחשבתית וזריזות במתן מענה לתרחישים בלתי צפויים. פיתוח יכולות אלו נקרא – ’זמישות’ Strategic Agility , כלומר, הטמעת מיומנויות ניהוליות של זריזות במתן מענה לתרחישים בלתי צפויים ושילובה עם גמישות מחשבתית. לפיכך משולבות בתכנית הלימודים על חמשת התמחויותיה, סימולציות מגוונות, המדמות החלטות ניהוליות מהעולם האמתי ומאפשרות את תרגולן של יכולות דינמיות אלו אל מול מציאות עסקית-כלכלית משתנה בסביבה תחרותית ובנתוני אי וודאות.

תכנית ה-MBA של רופין פועלת באישור המועצה להשכלה גבוהה משנת 2007, מותאמת במיוחד למנהלים ולקהל המשלב עבודה ולימודים ונהנית משכר לימוד אוניברסיטאי.

 

 

 

תוכנית הלימודים:

 

תכנית לימודי המוסמך במנהל עסקים שמה דגש על עולם העסקים הגלובלי ומכשירה מנהלים להתמודד בהצלחה עם פעילות עסקית בינלאומית בשלל תחומים:

 

שרשרת ערך גלובלית של ספקים ולקוחות
תרבויות עסקיות במדינות שונות
ניהול צוות עובדים וירטואלי
שיתופי פעולה עסקיים בינלאומיים
התנהלות מול מוסדות גלובליים – פיננסיים וממשלתיים – המעורבים בפעילות החברות בשוק הישראלי והבינלאומי
ועוד…

 

 

 

תנאי קבלה:

 

ממוצע של 80 לפחות בתואר הראשון.

 

 

 

מטרת הלימודים:

 

להכשיר מנהלים מיומנים המסוגלים לעמוד בפני אתגרים מורכבים ולנווט את הארגון בתנאי אי ודאות, להתמודד בהצלחה עם פעילות עסקית בינלאומית בשלל תחומים: תרבויות עסקיות במדינות שונות; ניהול צוות עובדים בממשק וירטואלי, שיתופי פעולה עסקיים בינלאומיים; שרשרת ערך גלובלית של ספקים ולקוחות; התנהלות מול מוסדות גלובליים – ממשלתיים ופיננסיים – המעורבים בפעילות החברות בשוק הישראלי והבינלאומי ועוד.

 

 

 

משך הלימודים:

 

משך הלימודים לתואר הוא שנה קלנדרית (שלושה סמסטרים רצופים) וסמסטר נוסף שבו יתקיימו קורס משחק עסקים ומפגשי הנחיה של הסמינר.
הלימודים יתקיימו פעמיים בשבוע:
יום רביעי 22:00-16:00
יום שישי 14:00-08:00
שני קורסים ייחודיים במהלך התואר יינתנו במתכונת מיוחדת של מפגשים מרוכזים (4-3 ימים מלאים בהפרשים של כשבועיים זה מזה), נוסף על ימי הלימוד הקבועים.

 

 

 

תכנית מנהלים עם שכר לימוד מתוקצב:

 

התכנית היא אחת היחידות הקיימות במכללות המתוקצבות שמשתתפיה נהנים מיתרון כפול: גם מתכונת לימודים נוחה המאפשרת לימודים לקהל עובד וגם שכר לימוד אוניברסיטאי.

 

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות M.B.A במנהל עסקים.


כל מסלולי הלימוד של  המרכז האקדמי רופין


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649