אוניברסיטת חיפה

תואר ראשון בתיאטרון

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון
  • אזור גיאוגרפי:
     חיפה והסביבה - הר הכרמל, חיפה 31905

אודות:
החוג לתיאטרון מציע היכרות רחבה ומעמיקה עם עולם התיאטרון על היבטיו ההיסטוריים, התיאורטיים והמעשיים כדי להכשיר את בוגריו לעבודה מקצועית כיוצרים, מבצעים, מורים, מנחים, ואחרי לימודי התואר השני, גם חוקרי תיאטרון ומופע ומטפלים באמצעות כלים תיאטרוניים.
הגישה המעצבת את תכנית הלימודים הייחודית של החוג רואה בתיאטרון ובמופע אמנויות המסוגלות להתערב בחיי הקהילה ולהוות לא רק מוצר אמנותי או בידורי, אלא גם כלי לשינוי חברתי, להעצמה ולהובלת מהלכים אקטיביסטיים (activism). הלימודים בחוג משלבים תיאוריה ופרקטיקה, מחקר ויצירה.
הנושאים המרכזיים הם לימודי פרפורמנס ((Performance Studies, משחק, תנועה ואלתור, האדם המשחק, יחסים בין מופיע, מרחב וקהילת צופים, תיאטרון ככלי לשינוי חברתי והנחיית קבוצות תיאטרון בקהילות מגוונות, תיאטרון לילדים, והמופע כתרופה.

תכנית הלימודים:
תכנית הלימודים העדכנית והייחודית של החוג לתיאטרון שואפת להקנות ידע תיאורטי והתנסות מעשית באמנות התיאטרון והמופע. מטרת הלימודים להכשיר יוצרים, חוקרים, אנשי חינוך ופעילים בקהילותיהם בתחומי התאטרון, שהם יצירתיים, סקרנים, עצמאים, בעלי אופקי ידע רחבים ויכולת לקיים ולקדם שיח אינטלקטואלי ואמנותי ברמה גבוהה.

מסלולי הלימודים:
◄ מסלול דו-חוגי תיאטרון, קהילה ופרפורמנס עם כל חוג אחר בביה"ס לאמנויות או באוניברסיטה.
◄ מסלול חד חוגי תיאטרון, קהילה ופרפורמנס
◄ מסלול פסיכותיאטרלי - מסלול דו-חוגי, עם החוג ללימודים רב תחומיים: תואר ראשון בשנתיים )כולל לימודים בסמסטר קיץ( החוג לתיאטרון בשיתוף החוג ללימודים רב תחומיים מציע מסלול לימודים ייחודי למצטיינים ובוגרי בתי ספר למשחק, המאפשר לבוגריו להירשם ללא השלמות לתואר שני בדרמה תרפיה או פסיכודרמה בבית הספר לטיפול באמצעות אמנויות בפקולטה למדעי הרווחה והבריאות, או להמשיך ישירות לתואר שני בתיאטרון ומופע.

אופק תעסוקתי:
אפשרויות תעסוקה בסיום הלימודים: בתחום תיאטרון קהילתי, בימוי, משחק, הפקה והוראת תיאטרון בחינוך הפורמאלי והלא פורמאלי.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות תואר ראשון בתיאטרון באוניברסיטת חיפה.


כל מסלולי הלימוד של  אוניברסיטת חיפה


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649