אוניברסיטת חיפה

תואר ראשון בהיסטוריה כללית

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון
  • אזור גיאוגרפי:
     חיפה והסביבה - הר הכרמל, חיפה 31905

אודות:
תכלית ההוראה בחוג להקנות לתלמיד ידע היסטורי והבנת תהליכים היסטוריים. הלימודים בחוג עוסקים בהתפתחות המדינית, חברתית, כלכלית ותרבותית של עמי אירופה ואמריקה היונקים מן המורשות של יוון ורומא ומן התרבות הנוצרית. כמו כן נדונים קשריהם ומגעיהם עם חלקי עולם אחרים. בתואר הראשון מושם דגש על הקניית תשתית ידע, חשיבה ביקורתית, ויסודות המחקר המדעי וההיסטורי.

מסלולי לימוד:
◄ הלימודים לתואר ראשון - מסלול דו חוגי: הלימודים בחוג מקיפים ארבע תקופות - העת העתיקה (העולם הקלאסי), ימי הביניים, העת החדשה והעת החדישה. בשנה א’ מורכבת מערכת הלימודים משיעורים למתחילים (הרצאות פרונטליות), שיעורים מתקדמים וסדנא למיומנויות מחקר.
בשנה ב’ מורכבת מערכת הלימודים משעורים מתקדמים ושפה זרה.
בשנה ג’ נלמדים סמינריונים אותם יבחרו התלמידים בהתמחות עפ"י עיקרון תקופתי, אזורי או נושאי וכן שיעור היסטוריוגרפי.
◄ הלימודים לתואר ראשון - מסלול חד חוגי: המסלול החד-חוגי תכליתו להרחיב את השכלתו ההיסטורית של התלמיד, כמו גם להעמיק את ידיעותיו בנושאים ספציפיים לפי בחירה, הלימודים בנויים לפי מסלול תלת שנתי המתחיל במבואות המחולקים על פני תקופות היסטוריות ומסתכם בהגשת סמינריונים בהנחיית מרצי החוג.
תלמיד המעוניין במסלול חד-חוגי יפנה אל ראש החוג.
◄ תואר ראשון בשנתיים


אופק תעסוקתי:
הלימודים בחוג מעניקים השכלה רחבה ההכרחית להבנת העולם הגלובלי ומפתחים יצירת יכולות אינטגרטיביות של תחומי דעת שונים. בוגרי החוג מפתחים גם יכולות כעיבוד נתונים, ניתוח אנליטי ומדעי, והבנת תהליכים ארוכי וקצרי טווח המכשירים לעבודה בסביבה התובענית של העולם המודרני הדינמי. מלבד הרחבת תחומי דעת ויצירת יכולות אינטגרטיביות של תחומי דעת שונים, בוגרי החוג מועסקים במסגרות שונות של הוראת ההיסטוריה.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות תואר ראשון בהיסטוריה כללית באוניברסיטת חיפה.


כל מסלולי הלימוד של  אוניברסיטת חיפה


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649