הקריה האקדמית אונו

תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית B.A

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן,ירושלים והסביבה,חיפה והסביבה

בלעדי לקריה האקדמית אונו- תכנית חדשה לתואר ראשון בפרסום
ותקשורת שיווקית B.A בדגש על עולם הדיגיטל


התכנית נבנתה בשילוב גורמים מובילים
בתעשיית הפרסום

התנסויות יישומיות
התכנית כוללת מגוון סדנאות וקורסים, כולל התנסויות יישומיות
עם חברות ומותגים מובילים בתעשיית הפרסום והשיווק.

תכנית הלימודים כוללת:
◄ פרסום בתקשורת סלולרית
◄ סדנת פרזנטציה והצגה עצמית
◄ סדנת תסריטאות
◄ סדנא לשיווק באינטרנט
◄ ועוד...

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית B.A


מה הבעיה?
היום מפרסם יכול להשתמש באינספור אפשרויות: טלויזיה, רדיו, אתרי אינטרנט, קישורים ממונים בפייסבוק ובגוגל, שיווק ויראלי, שימוש במדיה חברתית אחרת, קולנוע, שילוט חוצות, סלולר, משחקי מחשב, אייפד, פרסום אוירי, תחתיות של כוסות בירה, פרסום על מראות בשרותים, שיווק גרילה ועוד כל כך הרבה אפשרויות.
אנשי הפרסום ותהקשרות השיווקית של היום כבר נדרשים לרמת מקצועיות ועומק מחשבתי גבוהים ביותר. התחום רק הולך ומתפתח ואתגרי העתיד עוד לפנינו.
הצרכן הופך יותר מתוחכם והמידע נהיה נגיש לו יותר, מצד אחד ישנם אינספור אמצעים להגיע לצרכן אך מצד שני הוא מוצף במידי יום בעשרות אלפי מסרים שיווקיים וקשה יותר לתפוס את תשומת הלב שלו.
לפיכך. תחום הפרסום והתקשורת השיווקית הפך להיות תחום מקצועי, מעמיק ויסודי, ועם זאת מלווה ברמות גבוהות של סיפוק , עניין ואתגר אישי.
ההצלחה בתחום דורשת יכולות ניתוח ודיוק גבוהות ויכולות חשיבה יצירתית ודיוק בהבנת הצרכן.

הפתרון
לראשונה בארץ ישראל הוקמה תכנית חדשה לתואר ראשון בפרסום ותקשורות שיווקית B.A בדגש על עולם הדיגיטל. התכנית היא בלעדית בקריה האקדמית אונו.
התכנית נבנתה בשילוב גורמים מובילים בתעשיית הפרסום

קהל היעד:
התכנית מיועדת לצעירים המעוניינים לפתח את הקריירה במקומות הבאים:
◄ במשרדי פרסום בתפקידי ניהול תקציבים, מחקר ותכנון אסטרטגי, תכנון ורכש מדיה, ובמחלקה הקריאייטיבית.
◄ בחברות וארגונים מפרסמים בתפקידי ניהול תקשרות שיווקית (מרקום), ניהול פרסום ושיווק, ניהול מותג, ותפקידים אחרים הדורשים הבנה בתחומי התקשורת .
◄ בתחומי המיתוג, השיווק הישיר, קידום המכירות ויחסי הציבור.
◄ בחברות העוסקות בתחומי התקשורת הדיגיטלית והאינטראקטיבית.
◄ בחברות יחסי ציבור.
◄ בחברות מחקר שיווקי, יעוץ שיווקי ובקרת פרסום.

התכנית תקנה לכם בסיס ידע אקדמי מעמיק, בשילוב רקע מעשי ויישומי מעודכן ורלבנטי. כמו כן, תאפשר לכם התכנית חשיפה לשיטות עבודה מתקדמות ומעודכנות בתחום המשמשות את החברות והמותגים המובילים בארץ ובעולם.

בוגרי התכנית
בוגרי התכנית יוכלו להשתמש בידע ובכלים שירכשו במסגרתה בהמשך ללימודי תואר שני בתחומי שונים.
לבוגרים יוצע להמשיך במסלול ישיר לתואר השני במנהל עסקים של הקריה האקדמית אונו.

התנסויות יישומיות
התכנית כוללת מגוון סדנאות וקורסים, כולל התנסויות יישומיות
עם חברות ומותגים מובילים בתעשיית הפרסום והשיווק.

בין הקורסים והסדנאות:
◄ ניהול הפרסום ותקשורת שיווקית
◄ מדיה ורשתות חברתיות
◄ היבטים פסיכולוגיים בפרסום
◄ סדנא בתכנון אסטרטגי (Planning)
◄ פרסום בתקשורת סלולרית
◄ סדנת פרזנטציה והצגה עצמית
◄ סדנת תסריטאות
◄ סדנא לשיווק באינטרנט
◄ עקרונות המסחר האלקטרוני
◄ סמינר מתקדם בתעמולה Spin
◄ יצירתיות בפרסום ופיתוח מוצרים
◄ ועוד...

תנאי קבלה
● בגרות בממוצע 92
● מעבר מבחן מיון
● מעבר ראיון אישי על ידי ראשי התכנית

כל מסלולי הלימוד של  הקריה האקדמית אונו


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649