מכל מקום ובכל זמן – ללמוד באוניברסיטה הפתוחה

לימודים באוניברסיטה הפתוחה

 

בכל מקום ובכל זמן אפשר ללמוד באוניברסיטה הפתוחה

החיים במאה ה-21 מחייבים אותנו לעשות גם וגם: ללמוד, לעבוד ולפתח קריירה מקצועית. תואר ראשון באוניברסיטה יתרום לכם המון, אבל כמו שאתם יודעים אם רוצים להצליח ולהתקדם, אי אפשר לעצור את החיים לכמה שנים של לימודים. באוניברסיטה הפתוחה הלימודים לתואר משתלבים במסלול החיים שלכם: אתם בוחרים את תכנית הלימודים, את שיטת הלימוד, את מקום הלימוד ואת קצב הלימוד - כדי שיתאימו לחיים שלכם.

 

באוניברסיטה הפתוחה תוכלו לשלב את הלימודים לתואר באופן המיטבי עם העבודה שלכם – גם אם כבר התחלתם לעבוד על סטארט-אפ או מצאתם את עבודת החלומות. שיטת הלימודים הייחודית באוניברסיטה הפתוחה מאפשרת לכם ללמוד בעשרות מרכזי לימוד ברחבי הארץ, בקבוצות קטנות ובמגוון ימים ושעות, בהנחיה רגילה או מוגברת – הכול בהתאם להעדפות ולצרכים שלכם. אפשר גם ללמוד בתכנית מובנית-קבוצתית, שבה מרוכזים מרבית הקורסים בימים מסוימים בשבוע. בזכות שיטת הלימוד הייחודית, באוניברסיטה הפתוחה אפשר ללמוד בכל שלב בחיים: במקביל ללימודים בתיכון, תוך כדי השירות הצבאי, או במהלך שהות בחו"ל.

 

בנוסף, תוכלו ללמוד בכל מקום ובכל זמן גם באמצעות אתרי הקורסים וטכנולוגיות מתקדמות: מערכת ידידותית בשם "זום" תאפשר לכם להשתתף בשיעור וירטואלי עם החברים לקורס והמנחה, בחיבור אינטרנט רגיל וללא ציוד מיוחד – מהמחשב בבית, מהטאבלט או מהסמרטפון. באתר הקורס תמצאו שיעורים מוקלטים שתוכלו להיעזר בהם בכל שעה שתרצו, ותוכלו להתמקד בנושאים שחשובים לכם במיוחד; וגם חומרי עזר, סרטונים, מבחנים לדוגמה ועוד. בפורומים שבאתרי הקורסים תוכלו לפגוש גם את המנחים ואת שאר הסטודנטים, לשאול שאלות ולהתייעץ.

 

בקצב שלכם

באוניברסיטה הפתוחה אתם בוחרים את הסמסטרים שבהם תרצו ללמוד ואת כמות הקורסים שמתאימה לכם בכל סמסטר. תוכלו לסיים את התואר בכ-3.5 וחצי שנים או לפרוס את הלימודים לתקופה ארוכה יותר. ההרשמה פתוחה תמיד ואפשר להתחיל ללמוד בכל סמסטר – סמסטר סתיו (א), סמסטר אביב (ב) ואפילו בסמסטר קיץ (ג).

 

לימודים אקדמיים שיקחו אתכם רחוק

האוניברסיטה הפתוחה היא האוניברסיטה הגדולה בישראל ולומדים בה כ-46 אלף סטודנטים. היא פתוחה לכולם ואין בה דרישות קבלה לתואר ראשון, אבל היא ידועה ברמה אקדמית גבוהה במיוחד: תשמעו מה מספרים כמה מבוגרי האוניברסיטה שהגיעו רחוק, שרבים מהם הפכו למעסיקים ומכירים את היתרונות של בוגרי האוניברסיטה בשוק התעסוקה. באוניברסיטה הפתוחה מפתחים קורסים מקוריים ומופקים בה מדי שנה קרוב למיליון עותקים של ספרי לימוד אקדמיים המשמשים סטודנטים בכל המוסדות להשכלה גבוהה בישראל.

 

שכר לימוד אוניברסיטאי ומגוון מלגות

על גמישות לא חייבים לשלם ביוקר. שכר הלימוד באוניברסיטה הפתוחה זהה לשכר הלימוד בשאר האוניברסיטאות והתשלום הוא עבור כל קורס וקורס, גורם נוסף שיכול להקל עליכם. צריכים מלגה? האוניברסיטה הפתוחה מעניקה מדי שנה 1,000 מלגות לנרשמים חדשים, כמו גם מגוון מלגות לסטודנטים ומלגות למצטיינים.

 

לכל תכניות הלימודים באוניברסיטה הפתוחה >>

 




מאמרים נוספים בתחום מדעי החברה והרוח

לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649