המרכז הישראלי לשיווק

אזור גיאוגרפי:

המרכז הישראלי לשיווק, הוקם במטרה לספק לארגונים וחברות פתרונות שיווק ומכירות יצירתיים ומגוונים, משלב הכנת האסטרטגיה השיווקית ועד לשלב המכירה הסופית.

המרכז מקיים קורסים וסדנאות המכשירים אנשים פרטיים להיות אנשי מכירות מקצועיים.

ליווי, הקמה והשבחת מערכי מכירות ושירות:

ההתמחות העיקרית של המרכז הישראלי לשיווק הינו בליווי, הקמה והשבחת מערכי מכירות ושירות, לרבות פעילות Outsourcing, מכירות שטח וטלמרקטינג.

המרכז הישראלי לשיווק מדריך ומאמן אנשי מכירות בארגונים ובסדנאות פרטיות, על מנת לשפר ולהגדיל את נפח המכירות משמעותית, וכן לספק לאנשי שירות כלים מתאימים לניצול פוטנציאל השירות לביצוע מכירות.

פעילות ההקמה וההשבחה של מערכי המכירות בארגונים הופכת את ההדרכות וההשבחות שלנו למעשיות ועדכניות ביותר תוך התאמה מלאה לצורכי הלקוח ולשוק בו הוא פועל.

פעילויות הדרכה נוספות:

המרכז הישראלי לשיווק, מנהל את קורסי "ניהול השיווק" ו"אומנות המכירות" במכללה העסקית של איגוד לשכות המסחר, באמצעות חברת הבת Allmarketing Training.

כל מסלולי הלימוד של המרכז הישראלי לשיווק


תמונות

  • שם מוסד הלימוד:
     המרכז הישראלי לשיווק
  • שם מסלול הלימוד:
     סדנת טלמרקטינג ותיאום פגישות ב-4 מפגשים
  • סוג הלימודים במוסד:
     

לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649