איל-מקיאז'

HAIR DESIGN PRO

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן,באר שבע והדרום,ירושלים והסביבה,חיפה והסביבה

אודות

 

 

הקורס מתמקד בטכניקות מתקדמות לעיצוב השיער, הבנת סוגי שיער שונים, התמודדות עם שיער בעייתי, טרנדים, תסרוקות לאופנה, כלות, שיווק ועוד.

 

ב -IL MAKIAGE מאמינים שלהיות רק מאפרת זה כבר לא מספיק, הקורס מתאים לכל מי שרוצה להעמיק את הידע שלה, להיות ONE WOMAN SHOW ולספק ללקוחותיה טוטאל לוק מושלם.

 

לאחר שבית הספר הכשיר את רוב המאפרות בישראל, עם אלפי בוגרות בשנה, הוחלט להסב את הניסיון המקצועי של בית הספר גם ללימודי השיער המקצועיים.

 

עם פתיחת השנה החדשה, השיקה IL MAKAIGE את קורס השיער המתקדם ובכך אפשרה לתלמידות חדשות ובוגרות להמשיך את מסלול הלימודים, להרחיב את העסק ואת הזדמנויות העבודה.

 

הקורס בן 18 מפגשים, כולל שני ימי צילום, בהדרכת מעצבי שיער מובילים בתעשייה. המורים המקצועיים מובילים קמפיינים של חברות גדולות ועובדים באופן שוטף עם סלבריטאים וכלות, ביניהם: רויימי בנג’מין, לימור רוזן, רוית אלישיקוב, יוליה יאמפולסקי, לנה אויסלנדר, נויה טור, שי הל דפני, עדי דומיין, רחלי נכון, עינב כהן, ורד יצחקי ושירן שמש.

 

עם הרישום לקורס ניתנת ערכת ציוד מקצועית עם מכשירים באיכות גבוהה, הכוללת: תיק מקצועי ובו בובת אימון , פן מקצועי, מסלסל מקצועי, סט מסרקים ומברשות, מגוון חומרים לעיצוב השיער, חימר ועוד.

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות הקורס

 

 


כל מסלולי הלימוד של  איל-מקיאז'


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649