אוניברסיטת אריאל בשומרון - תואר אקדמי

תואר ראשון רב תחומי במדעי החברה והרוח

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני ,לימודי הנדסה ,לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     השרון

 

 

תכנית הלימודים:

 

הלימודים הרב תחומיים הובנו תוך חשיבה ובהתאם לצרכי המשחק השונים, עבור מועמדים ללימודים אשר מתלבטים בין חלופות לימודיות שונות ומבקשים לרכוש השכלה מגוונת מבלי להתמחות, בהכרח, בתחום מסוים. כמו כן גם עבור אלו אשר מחפשים חלופה אקדמית שתקדם אותם במסלולי הניהול, הן בסקטור הפרטי והן בסקטור הציבורי.
המחלקה עוסקת במגוון רחב של נושאים, ולמעשה זה יתרונה הגדול. כל מחלקה מהפקולטה למדעי החברה והרוח מיוצגת במחלק ההרב-תחומית בחטיבת לימודים העומדת בפני עצמה והצירוף בין החטיבות מהווה את תכנית הלימוד.
במחלקה שתי חטיבות ייחודיות, משאבי אנוש ופיתוח ארגוני.

 

 

 

הבחירה באריאל:

 

המחלקה מקיימת מספר מסלולים מובנים, אם כי כל סטודנט יכול גם להרכיב לעצמו באופן מודולרי תכנית ייחודית על פי צרכיו, יכולותיו ונטיות ליבו. כמו כן ישנן תכניות לימוד המיועדות למנהלים ולעובדים. תכני הלימוד מותאמים לצרכי המנהל בעידן המודרני ומתכונת הלימודים מאפשרת לשלב את הלימודים והעבודה גם יחד. בנוסף, ניתן לשלב תעודת הסכמה למומחה במשאבי אנוש בשיתוף פעולה עם העמותה הישראלית לניהול, פיתוח וחקר משאבי אנוש. השילוב בין תואר אקדמי אוניברסיטאי לתעודה מקצועית, הינו קלף יקר ערך עם תום הלימודים וההשתלבות בשוק העבודה.

 

 

 

חטיבות ותכניות הלימוד:

 

המחלקה מורכבת מ-12 חטיבות לימוד, מהן ניתן לבחור במסלול מובנה או להרכיב באופן מודולרי תכנית ייחודית. בכל מקרה יש ללמוד 4 חטיבות לימוד מבין המחלקות הבאות:

 

משאבי אנוש
פיתוח אירגוני
כלכלה
משפט
מדע המדינה
אזור מזרח תיכון
קרימינולוגיה
סוציולוגיה ואנתרופולוגיה
חינוך
פסיכולוגיה
תקשורת
מורשת ישראל בעת החדשה

 

 

 

פיתוח מצוינות:

 

סטודנטים מצטיינים יוכלו לקחת כבר בשנה השלישית קורסי השלמה לתואר שני ולהשיג יתרון משמעותי בשני אפיקים שונים:

 

תואר שני מוסמך מינהל עסקים MBA: סטודנטים מצטיינים יוכלו להשלים תואר שני במהלך ארבע שנים מיום שהחלו את לימודיהם באוניברסיטת אריאל.
תואר שני עם תזה במחלקה למורשת ישראל: סטודנטים מצטיינים אשר יוכיחו את עצמם בסדנת מחקר ייעודית יוכלו להתחיל את הלימודים לתואר השני כבר בשנה השלישית ללימודיהם לתואר הראשון ובכך לקצר את תקופת הכשרתם במסלול האקדמי.

 

 

 

אפשרויות תעסוקה והמשך לימודים:

 

בוגרי התואר הרב תחומי משתלבים בתעסוקה בהתאם לחטיבות הלימוד בהן בחרו כגון: כלכלה, ניהול וארגון משאבי אנוש ועוד. במסגרת התואר ניתן להשלים בתוספת שעות קטנה לימודי תעודה במקצוע ביקורת פנים. תעודת מבקר פנים משותפת לאוניברסיטת אריאל וללשכת מבקרי הפנים בישראל. בוגרי התואר ממשיכים לתארים שניים בכל אחד מתחומי חטיבות הלימוד באוניברסיטת אריאל ובאוניברסיטאות בארץ ובעולם.

 

למצטיינים מסלול ישיר לתואר ראשון בשילוב תואר שני מוסמך במינהל עסקים MBA בארבע שנים בלבד.
סטודנטים ובוגרי תואר זה יכולים ללמוד לתעודת הוראה במגמת אזרחות.

 

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות תואר ראשון רב תחומי במדעי החברה והרוח

 


כל מסלולי הלימוד של  אוניברסיטת אריאל בשומרון - תואר אקדמי


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649