האוניברסיטה הפתוחה

תואר ראשון בתקשורת

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     סניפים בכל הארץ,גוש דן,הגליל והגולן,באר שבע והדרום,ירושלים והסביבה,השרון,חיפה והסביבה,שפלה - כלל ארצי

 

 

אודות:

 

אתם מוזמנים ללמוד על העולם שאנחנו חיים בו – עולם של מידע, עיתונות, ערוצי תקשורת וטכנולוגיות דיגיטליות, טלפונים חכמים ורשתות חברתיות. בין היתר, תלמדו באוניברסיטה הפתוחה על מקומו של האינטרנט במאבקים חברתיים, על תפקידה של העיתונות בדמוקרטיה ועל השפעת המסכים על חיי המשפחה.

 

 

לימודי תקשורת באוניברסיטה הפתוחה מתאימים לכל המתעניינים בנושא וגם למבקשים לעסוק בתחומים משיקים. הנושאים המקצועיים הנלמדים רבים ומגוונים: אמצעי התקשורת הקלאסיים כמו טלוויזיה, רדיו, עיתונות ואינטרנט; דוברות, יחסי ציבור ופרסום; ומוסדות תרבות והוצאות לאור.

 

 

לימודי התקשורת באוניברסיטה הפתוחה נחשבים למובילים בנוף ההשכלה הגבוהה ומאפשרים גמישות שאי אפשר למצוא בשום מוסד אקדמי אחר. את חומרי הלמידה כותבים טובי המומחים לתקשורת בארץ ובעולם. החומרים מוגשים בשפה שווה לכל נפש ומאפשרים הן למידה עצמאית והן לימוד עם מנחים ודיון בכיתות הלימוד. בחלק מהקורסים אפשר ללמוד באמצעות מערכת זום: כל סטודנט יכול להתקשר דרך המחשב האישי שלו עם כיתה וירטואלית ולפגוש דיגיטלית-ויזואלית את המנחה ואת חבריו לכיתה. הקורסים באוניברסיטה הפתוחה פותחו במיוחד לתלמידיה, ומשולבים בהם ספרי לימוד, חוברות עזר, כלים אינטרנטיים כגון מאגרים של חומרי לימוד, הרצאות מצולמות ואמצעי תקשורת מגוונים עם מנחי הקורסים.

 

 

הלימודים באוניברסיטה הפתוחה מספקים גם הצצה מעשית לעולם התקשורת באמצעות סדנאות בכתיבה ועריכה עיתונאית, יחסי ציבור, עריכה דיגיטלית ורדיו. תוכלו גם לשלב את התואר האקדמי עם לימודי תעודה במגוון תחומים: תקשורת חזותית, טלוויזיה וקולנוע, אנימציה ופיתוח משחקי מחשב ושיווק ופרסום דיגיטליים.

 

 

מתכונת הלימודים:

 

לימודי תקשורת באוניברסיטה הפתוחה מתקיימים בשני מסלולים מרכזיים: תואר במדעי החברה עם הדגשת תקשורת, ותואר דו-חוגי המאפשר ללמוד הן תקשורת והן בחוגים כגון ניהול, פסיכולוגיה או קולנוע.

 

 

לימודים באוניברסיטה הפתוחה – משתלבים במסלול החיים שלך:

 

האוניברסיטה הפתוחה במסגרת לימודים גמישה, המאפשרת לשלב עבודה עם לימודים אקדמיים ברמה הגבוהה ביותר. באוניברסיטה הפתוחה לומדים בשיטות לימוד מגוונות – החל ממפגשים פרונטליים בעשרות מרכזי לימוד ברחבי הארץ ועד לימודים באמצעות טכנולוגיות הוראה חדשניות, לצד ליווי אקדמי צמוד בכל תקופת הלימודים.

 

 

השאירו פרטים, ללא כל התחייבות, ונשלח אליכם את כל המידע אודות המסלול לתואר ראשון בתקשורת באוניברסיטה הפתוחה.

 

 


כל מסלולי הלימוד של  האוניברסיטה הפתוחה


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649