מכללת כרכור לרפואה משלימה

קורס תקשור וחיבור למודעות על

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     השרון - רחוב המושב 40, כרכור

לכולנו יש רגעי "דה ז'ה וו". לכולנו יש רגעים שאנחנו יודעים בדיוק מה נכון לנו באותו הרגע. שיש לנו את האינטואיציה הזאת, "ללכת עם הלב". רגעים שבהם אנו יודעים מה הולך לקרות. רגעי הקסם האלו נקראים 'תקשור'. נשמע מעניין? זאת ההזדמנות שחיכית לה. זה הזמן לעשות לעצמך משהו טוב. מחכים לך!



אודות:
כדי להקשיב לקול הפנימי שמלווה, מכוון ומייעץ צריך לנקות את כל הרעשים החיצוניים, ולהתחבר למודעות הפנימית, שהיא עולם עשיר של מהות. היכולת לתקשר היא מולדת, אבל החינוך המסורתי משכיח זאת. בקורס זה נלמדת החזרתה לשימוש באמצעות תרגול, סדר והכוונה בתחושות קיימות. החיבור לאני הפנימי והעמקת התובנות מאפשרים בכך בחירות נכונות, תשובות לשאלות החשובות באמת, וחיים טובים ומלאים יותר. זהו תהליך התפתחות אישית ורוחנית יסודי ומעצים של יכולות פיזיות ומטה-פיזיות גם יחד. המסלול מכשיר לתקשור ולטיפול עצמי ובאחרים, כמו גם יכולת להנחיית השיטה בשלמותה והעברתה הלאה. בוגרי הקורס מספרים על שינויים חיוביים מרחיקי לכת בכל תחומי החיים, החל במצב בריאותם וחיוניותם, בכל מערכות היחסים, היצירה והקריירה. בלימודי תקשור וחיבור למודעות-על במכללת כרכור, נלמד להחזיר לעצמנו את אחת המתנות הגדולות שקיבלנו. ההכרה מתבצעת כשההבנה שלנו פוגשת את החוויה. זה רגע עם ידיעה, זה רגע חסד, רגע של התרחבות וחיבור לעצמי ולמשהו גדול יותר.

קהל היעד:
מתאים לאנשים עם פתיחות לעולם הרוחניות, שמבינים שיש משהו גדול יותר מאתנו, מהגוף והחומר. למי שמוכנים לקחת את חייהם בידיהם שלהם, לעצב את חייהם כרצונם במגוון תחומים. למי שרוצה ואוהב לעזור לעצמו ולאחרים, שמאמינים שיש בתוכם את התשובות לשאלות החשובות באמת ומחפשים כלים והכוונה איך למצוא אותם.

משך הלימודים:
◄ קורס תקשור וחיבור למודעות על שנה א’ כולל 37 מפגשים, פעם בשבוע.
◄ קורס תקשור וחיבור למודעות על שנה ב’ כולל 30 מפגשים, פעם בשבוע.

תכנית הלימודים:
תכנית הלימודים בקורס הינה מרתקת ומעשירה והיא מעניקה לבוגריה ידע רב ושלל כלים להתפתחות והעצמה אישית, לייעוץ והנחייה.

תכני הלימוד בקורס תקשור וחיבור למודעות על כוללים נושאים כגון: "האני הפנימי", כוחות לריפוי ויצירה, הפגת פחדים, דימוי עצמי, חיבור לייעוד הנשמתי, ביטוי האני כאתגר – דימוי עצמי יצירת שפע, בטחון, בחירה מן הנכון, אמונה מחזקת, גילוי האור וניתובו, צינור תקשור עם ההדרכות, עבודה עם אור, התחדשות, שחזור גלגולים, הנחייה מוארת, קליניקה והוראה - טיפול באחר, ליווי והדרכה, הדרכת קריון, זמן ומרחב, הכרת התודעה, ריפוי מרחוק, עיצוב המציאות, הכרת השושלת, גישור, טיפול בקבוצות גדולות, ביטוי בעוצמה, חיזוי ונבואה, אחדות בעם, שחזור אטלנטיס.

תעודה
למסיימים בהצלחה את הקורס, תוענק תעודת ’השתתפות בקורס תקשור וחיבור למודעות על’ מטעם מכללת כרכור. הקורס מקנה לבוגריו את היכולת להנחיית השיטה בשלמותה ולהעברתה הלאה עם סיום הלימודים.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס תקשור וחיבור למודעות על במכללת כרכור.


כל מסלולי הלימוד של  מכללת כרכור לרפואה משלימה


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649