האקדמית תל אביב - יפו

לימודים בבית-הספר למדעי ההתנהגות

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן - רחוב רבנו ירוחם 2, תל אביב-יפו

לימודי בוקר בלבד!

בית-הספר למדעי ההתנהגות מציע שני מסלולי לימוד לתואר ראשון:
תוכנית הלימודים לתואר ’בוגר’ בפסיכולוגיה .B.A
תוכנית הלימודים בפסיכולוגיה מיועדת להקנות לסטודנטים ידע וכלי מחקר בשני התחומים העיקריים של פסיכולוגיה – פסיכולוגיה וסוציולוגיה.

.B.A פסיכולוגיה עם התמחות במשאבי אנוש
לימודי ההתמחות יסייעו להשתלבות בעבודה במחלקות משאבי אנוש בארגונים ובמכוני פיתוח ארגוני.
כמו כן, הם יכולים להוות בסיס ללימודי תואר שני בניהול משאבי אנוש, התנהגות ארגונית, ויעוץ ארגוני.

השאר פרטים, ללא כל התחייבות, וקבל/י את כל המידע אודות הלימודים לתואר ראשון
בביה’ס לפסיכולוגיה באקדמית תל אביב יפו.

האקדמית תל-אביב-יפו הינה מוסד מוכר להשכלה גבוהה אשר הוסמך על ידי המועצה
להשכלה גבוהה להעניק תואר ראשון:
◄.B.A בפסיכולוגיה
◄.B.A בפסיכולוגיה עם התמחות בניהול משאבי אנוש




תוכנית הלימודים לתואר ’בוגר’ בפסיכולוגיה .B.A
תוכנית הלימודים בפסיכולוגיה באקדמית תל אביב יפו מיועדת להקנות לסטודנטים ידע וכלי מחקר בשני התחומים העיקריים של פסיכולוגיה- פסיכולוגיה וסוציולוגיה. התוכנית מפגישה את הסטודנטים עם תחומי התוכן ועם נושאי המחקר העיקריים של הדיסציפלינות, תוך הדגשת הזיקות ביניהן. לסטודנטים מוקנות, בנוסף, מיומנויות מחקר, באמצעות קורסים אינטנסיביים בשיטות מחקר, בסטטיסטיקה, במדידה ובשימושי מחשב. בשנת הלימודים השלישית משתתפים הסטודנטים בשני סמינרים מחקריים, אחד בתחום הפסיכולוגיה ואחד בתחום הסוציולוגיה. במסגרת זו, המתקיימת בקבוצות קטנות, עורך כל סטודנט מחקר עצמאי, בהדרכה אישית. התוכנית מותאמת לדרישות התואר השני בחוגים לפסיכולוגיה ולסוציולוגיה באוניברסיטאות בארץ.

.B.A פסיכולוגיה עם התמחות במשאבי אנוש
ישנן פונקציות עיקריות, הרלוונטיות לכל מנהל באשר הוא: תכנון, ארגון, הרכבת סגל עובדים, הנהגה ובקרה.
ניהול משאבי אנוש מורכב מהמדיניות ופרקטיקה בהקשר להיבט של ’האנשים’, או המשאב האנושי בניהול. הווה אומר - אופני איוש תפקידים בארגון, הדרכת עובדים, הערכת ביצועיהם, הנעתם, וכדומה.
בספרות האקדמית בנושא משאבי אנוש מתוארת התקופה הנוכחית כתקופה של שינוי מואץ, אשר משפיע השפעה ניכרת על הגדרת המטרות, המבנה ודרכי הפעולה של ארגונים. שינוי זה נגרם בעיקר בשל תהליכי הגלובליזציה, ההתקדמות הטכנולוגית והשלכותיה על אופי העבודה (למשל, הצורך בלמידה ורכישת ידע במשך כל הקריירה התעסוקתית), הגיוון הרב יותר בכוח העבודה, ותמורות ערכיות (לדוגמא, הדרישה לשוויון הזדמנויות בעבודה).
כפועל יוצא של השינוי המואץ, ארגונים נדרשים לפעול בסביבה סוערת ותחרותית יותר, בה קיים אלמנט מובנה של חוסר וודאות. בתנאי סביבה שכאלה, גדלה החשיבות של המשאב האנושי, כמקור אפשרי ליתרון היחסי של הארגון לעומת מתחריו.
יתרה מכך, מנהלי משאבי אנוש נדרשים להיות מעורבים בהליך בנית האסטרטגיה העסקית, ולגזור ממנה אסטרטגיה מתאימה של משאבי אנוש. קרי, עליהם להתאים את הפרקטיקות הסטנדרטיות של ניהול משאבי אנוש לצרכי הארגון הספציפיים, מזווית ראיה מערכתית.

יתרונות ההתמחות:
לימודי ההתמחות יסייעו להשתלבות בעבודה במחלקות משאבי אנוש בארגונים ובמכוני פיתוח ארגוני. כמו כן, הם יכולים להוות בסיס ללימודי תואר שני בניהול משאבי אנוש, התנהגות ארגונית, ויעוץ ארגוני.

כל מסלולי הלימוד של  האקדמית תל אביב - יפו


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649