Oakschool

מנהל מדיה אינטראקטיבית

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן

איך להכפיל את משכורתך כמנהל מדיה באינטרנט?

איך להיות מנהל/ת מדיה מקצוען/נית ומבוקש/ת?
איך להתקבל למשרד אינטראקטיב או חברת אינטרנט מובילה?
איך לתכנן ולרכוש מדיה מנצחת ללקוחותיכם?

בואו לקבל הדרכה אישית שתשדרג אתכם למנהלי מדיה בכירים המכירים את כל רזי המקצוע, מכירים את הענף, מבינים את עולם הפרסום ודרישותיו ויודעים לייצר פרוייקטים מקצועיים ואיכותיים במהירות וביעילות.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות, קבל/י את מספר הטלפון של המוסד וקבל/י את כל המידע אודות לימודי מדיה בOakschool.



שלום, אני אלון מלכנר ואני רוצה להיות המאמן האישי שלכם יחד עם צוות מרצים מקצועני שצברו שנים של ניסיון בענף.

בואו ללמוד מאיתנו את הסודות, הטיפים והכלים, בואו לצבור את הניסיון והמקצועיות במסלול מרוכז כך שכל מנהל בענף יחטוף אתכם מייד לעבודה.

בואו לקבל הדרכה אישית שתשדרג אתכם למנהלי מדיה בכירים המכירים את כל רזי המקצוע, מכירים את הענף, מבינים את עולם הפרסום ודרישותיו ויודעים לייצר פרוייקטים מקצועיים ואיכותיים במהירות וביעילות.

בהדרכתי המלאה והצמודה תסיימו את המסלול המרוכז עם ניסיון והכרה מעשית של המקצוע שיפתח בפניכם את כל הדלתות במשרדי הפרסום, האינטראקטיב וחברות האינטרנט המובילות.

תנאי קבלה:


■ קורות חיים
■ רקע באופיס
■ ניסיון רב בגלישה באינטרנט


תכני הקורס:

עיוני:
■ הכרות עם עולם האינטרנט (כללי)
■ הכרה והבנת עולם הפרסום והשיווק האינטראקטיבי
■ מושגים ומוצרים בתחום הפרסום והשיווק האינטראקטיבי
■ הכרת מקומות העבודה הפוטנציאליים – רקע, חברות, נהלי עבודה, דרישות המנהלים וכו’
■ מה זה פרסום, אסטרטגיה ושיווק, כיצד זה בה לידי ביטוי בעבודה היומיומית.
■ הכרת המדיות השונות ברשת האינטרנט, יתרונות, הבדלים, קהלי יעד ועוד...
■ הכרת מוצרי הפרסום השונים במדיות השונות, סטטיסטיקות מושגים וכו’
■ תכנון ובניית תוכנית מדיה מקצועית
■ ניהול קמפיין באינטרנט- בקרה, ניתוח אפקטיביות, אופטימיזציה.
■ עבודת צוות ותהליכי עבודה פנים ארגוניים – כיצד להשתלב, לתרום ולבלוט.
■ סקירה של מנועי חיפוש, קידומים ואופטימיזציה למנועי חיפוש.

מעשי:
■ תכנון והזמנת מדיה אמיתית ללקוחות אמיתיים.
■ אימון אישי בניתוח מקצועי של תוכניות מדיה.
■ סטאז’ במשרדי אינטראקטיב למצטיינים.
■ בונוסים, טיפים, סודות והפתעות נוספות.

בואו ללמוד מאלון מלכנר, ממייסדי ענף הפרסום באינטרנט, שהקים ומנהל משרד אינטראקטיב יותר מ-12 שנים, ניהל אלפי פרויקטים ופיתח למעלה מ-4 פטנטים בתחום הפרסום האינטראקטיבי.
היקף הקורס:
60 שעות אקדמיות המחולקות: 12 מפגשים של 4 שעות כ"א + 12 שעות תרגול

מה מקבלים:
תיק עבודות מקצועי ופרקטי ותעודת גמר בחתימת אוק דיגיטל מרקטינג.

כל מסלולי הלימוד של  Oakschool


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649