מדוע הלידים של נרשמים בהכרח איכותיים יותר?
רק לידים אמיתיים עם פרטים מלאים:
למוסד המפרסם עוברים פרטי מתעניינים אמיתיים בלבד. תעודת הזיהוי של המתעניין (שדה חובה) אינה מועברת למפרסם אך נבדקת ונמצאת תקינה, במידה ואינה נכונה המערכת אינה מאפשרת המשך הרשמה.
רק לידים יזומים ומכוונים ליצירת קשר מודע:
המתעניין שהחליט להשאיר פרטים עושה זאת לאחר שכבר קרא את כל המידע המפורסם ללא הגבלה, כולל תנאי קבלה/שכ"ל וכל מידע "מרתיע" אחר שבחר המפרסם לפרסם, אנחנו מעודדים אתכם המפרסמים לחשוף כמה שיותר מידע בפני הגולש, לרבות מחירי הקורסים/ תארים המוצעים על ידכם וזאת על מנת לקבל רק את הפרטי הגולשים המעוניינים באמת בשירותכם גם לאחר שקיבלו מידע על עלותו.
משלוח משוב מיידי למתעניין בשם המוסד/מפרסם:
במערכת נרשמים פועל מנגנון לשליחת מייל אישי אוטומטי מיידי לכל מתעניין. כל מתעניין מקבל התייחסות אישית ומיידית בשמו של נציג המוסד ומתיבת המייל האישית של נציג המוסד. מייל שונה המותאם בתוכנו לאופי בקשתו ורצונו ביצירת הקשר , לדוגמא: מתעניין המבקש מידע נוסף יקבל מידע מצורף, מתעניין המבקש להגיע למוסד יקבל בנוסף למידע גם מפת הגעה וכדומה.
לידים למפרסם אחד, המוצג בבירור בראש הכרטיס:
המתעניין יודע בדיוק לאיזה מוסד לימודים הוא משאיר את פרטיו ולאיזה צורך: כל כרטיס משרת מטרה אחרת בתקשורת בין המתעניין הפוטנציאלי למוסד הלימוד. יתרה מכך- כחלק מתהליך יצירת הקשר בין המתעניין למוסד, המתעניין יכול להוסיף בשדה טקסט חופשי שאלה מקדימה לפגישה או לבקש כי ייצרו איתו קשר בנושא ספציפי ובכך למקד את הפניה לטובת כולם.
ללא מעבר רשומות בין מפרסמים שונים:
הרשומות/הלידים של המפרסם בנרשמים הם רכושו הפרטי של כל מפרסם. אין אפשרות לקבל רשומות של מפרסם אחר ואין מעבר רשומות בין מפרסמים.
סימון לידים חוזרים או כפולים:
זיהוי המתעניין עפ"י מס' ת"ז מאפשר לעקוב ולסמן מתעניינים חוזרים לצורך מעקב אחר רצינותם וכוונותיהם, כמו גם לתעד היסטורית את ההתעניינות) מתי התעניין, במה, ומה ביקש(, וכמובן- לא לחייב עבור מתעניינים כפולים.
חסימת מתחרים/גולשים "מפריעים":
זיהוי עפ"י מס' ת"ז מאפשר גילוי דפוסי התעניינות לא ריאלים שמצביעים על התעניינות שלא "בתום-לב": מתחרה (אין כמו האינטרנט כדי להיות מתעניין אנונימי) או גולש מטריד סדרתי. עם גילוי שכזה נחסם הגולש ומופנה לבקשת שחרור מחסימה.
מערכת בקרת איכות של נרשמים:
בנוסף לכל הפעילות המוטמעת במערכת נרשמים, לנרשמים צוות בקרת איכות שתפקידו ליצור קשר אישי (טלפוני) עם המתעניינים ולבקר את איכות השירות אותו קבלו מצד מוסדות הלימוד. המידע נאסף ומועבר למוסד/למפרסם (במסגרת דו"ח תקופתי) ומאפשר להציג ראי אמיתי של תהליך העבודה אצלו בארגון, לצורך שיפור המערכת, או לצורך חידוד מסרים בפרסום בהתאם למשוב המתקבל
|