המכללה לאוטומציה

אזור גיאוגרפי:

אודות

 

לימודי תואר במדעי המחשב נתפסים ללא הצדקה, כמפתח בלעדי לכניסה לעולם ההייטק. אולם, יש דרכים נוספות להשתלב בתעשייה הנכספת, וזאת ללא צורך ברקע של לימודי מחשבים או שירות ב־8200 – כשניתן להמיר את ארבע שנות התואר, במספר חודשי לימוד בלבד בקורס לבדיקת תוכנה ידנית QA ואוטומציה. 

 

תחת המכללה לאוטומציה מבית גל מטלון אשר הינו המדריך המוביל במכללה ,לומדים אנשי חינוך, עורכי דין, שליחים, חיילים משוחררים, נהגי מוניות ועוד. עד כה הכשירה המכללה למעלה מאלף סטודנטים, וסייעה למאות להשתלב בתעשייה.

 

בדיקות תוכנה (או בראשי תיבות QA) הן חלק קריטי בתחום פיתוח התוכנה. כל חברה שמפתחת תוכנה זקוקה לבודקי תוכנה, על מנת לוודא שהמוצר יגיע ללקוחות במצב הטוב ביותר, ויממש את הציפיות שנקבעו מלכתחילה. מדובר בתחום שהביקוש אליו רק הולך וגדל, ולצד זה היכולת להתמקצע בתחום פשוטה באופן יחסי.

 

המכללה הוקמה בידי גל מטלון, בוגר מדעי המחשב מאוניברסיטת בן גוריון, שמוסיף ערך רב לסטודנטים, בזכות 20 שנות ניסיון בתעשייה בתחומי התכנות, בדיקת התוכנה והאוטומציה. בין השאר הוביל וניהל מחלקות לבדיקת תוכנה ואוטומציה בחברות מובילות בתעשייה.

 

המכללה עורכת מבחן התאמה למועמדים, על מנת שלא ליצור מצב שבו נרשמו אנשים שאינם מסוגלים לעמוד בדרישות הקורס. 

 

הבחינה בודקת פרמטרים שונים כמו, אבחנה בפרטים, אנגלית ברמה מתאימה, יכולות חשיבה ועוד. חשובה לנו ההצלחה של הסטודנטים, ואת זה אנחנו מבטיחים כבר מתחילת הדרך”. המכללה לאוטומציה אינה מסיימת את תפקידה בסיום ההכשרה, ודואגת ללוות את בוגריה גם באיתור משרות רלוונטיות, בכתיבת קורות חיים ובהכנה לראיונות בהתאם לדרישות התעשייה – כשבאופן חריג ושאינו נהוג במוסדות לימודים אחרים, מבטיחים להמשיך בליווי עד שהבוגרים יגיעו לשכר של 20,000 שקלים בחודש. 

 

“אנחנו מקפידים להישאר בתחום הנישתי הזה בלבד של בדיקות תוכנה ואוטומציה ולא מתפרשים למקצועות אחרים על מנת להישאר הטובים, המקצועיים והמובילים ביותר בענף. התחום הזה הוא דינמי מאוד, וחשוב לנו להישאר מעודכנים ורלוונטיים עבור הסטודנטים, כדי שיוכלו לצאת החוצה ולהשתלב מיד בתעשייה”.

 

כל מסלולי הלימוד של המכללה לאוטומציה


תמונות

  • שם מוסד הלימוד:
     המכללה לאוטומציה
  • שם מסלול הלימוד:
     קורס אוטומציה
  • סוג הלימודים במוסד:
     

לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649