מאסטר שיווק דיגיטלי
-
סוג הלימודים במוסד:
-
אזור גיאוגרפי:
חיפה והסביבה
- דרך העצמאות 65, קמפוס הנמל, חיפה
העולם הדיגיטלי הוא כיום המרחב המשמעותי והזמין ביותר לקידום עסקים. פלטפורמות ברשת כגון Youtube, TikTok, Instagram, Facebook, Google ועוד, מספקות אפילו לעסקים קטנים מגוון רחב של כלים בכדי להגיע לקהל יעד מפולח, לחשוף אותו לפרסומים ובכך להגדיל את המכירות.
הקורס שלנו בתילתן מלמד את השימוש בכלים השונים הללו ואת היתרונות של כל אחד מהם, וחושף את הסטודנטים לתוכן ערכי ורלוונטי למציאות החיים כיום בעולם הפרסום והשיווק – הן המקוון והן הלא מקוון.
כמו כן, במהלך הקורס נלמד להקים קמפיינים ממוקדים בגוגל, בפייסבוק, באינסטגרם ואף ביוטיוב, ננהל את הקהילות הרלוונטיות ונתנסה בקידום רעיון או עסק במרחב הדיגיטלי. למעשה, במהלך הקורס תצטרכו לתכנן מערכי שיווק שלמים בדיגיטל עבור חברות ועסקים שונים.
- כ-7 חודשים.
- 28 מפגשים חד-שבועיים. סה”כ 140 שעות.
- לימודי ערב בין השעות 17:00-21:00.
- כל אחד ואחת המעוניינים לרכוש מקצוע מהמבוקשים ביותר בעולם כיום ולהשתלב בעולם השיווק והפרסום – בין אם במשרד גדול ובין אם לצאת מראש לקריירה עצמאית.
- למעוניינים בהסבת מקצוע קיים לתחום טכנולוגי מוביל.
- לעצמאיים המעוניינים לשפר את יכולת השיווק בזירת האינטרנט ולקבל כלים למינוף העסק.
- ליזמי אונליין וסטארטאפיסטים.
- Bring your own device – הלימודים מתנהלים על המחשבים האישיים של הסטודנטים.
- נוכחות במינימום 85% מהשיעורים.
- השתתפות פעילה והגשת מטלות.
לימודים במסלול המלא ועמידה במטלות מקנים תעודת בוגר בשיווק ופרסום דיגיטלי.
נושאים מרכזיים הנלמדים בקורס:
- מבוא לשיווק דיגיטלי ולרשתות חברתיות.
- תקשורת שיווקית ובניית בריף.
- יצירת קונספט פרסומי וקריאייטיבי.
- קהלי יעד, פילוח קריאייטיב.
- קופי ומיקרו-קופי.
- מיצוב, מיתוג, שיום.
- סטוריטלינג.
- פלטפורמות פרסום.
- AdWords Google – מחקר מילות מפתח.
- Google Ads.
- Canva.
- Creator Studio Meta.
- אפליקציות ותוכנות עריכה.
- פייסבוק – פרופיל אישי ועסקי, שיווק ופרסום ממומן, קמפיינים ומכירות.
- אינסטגרם.
- טיק-טוק – שיווק, קידום ממומן.
- Outbrain, Taboola, דיסקברי.
- וואטסאפ ביזנס, יוטיוב ממומן, ווייז ממומן.
- לינקדאין – הקמת פרופיל + פרסום ממומן.
- GDN, Google My Business, פיקסל – רימרקטינג.
- Google Tag Manager, Google Search Console וחיבורים למערכות.
- Google Analytics.
- SEO.
- ניתוח ואופטימיזציית של קמפיינים בגוגל.
- רימרקטינג וקהלים מותאמים אישית.
- מכירות והתנגדויות.
- ניהול זמן וניהול מיטבי של העסק
מידע נוסף
ניתן להשתתף בשיעור ניסיון ללא תשלום וללא התחייבות, בתיאום מראש.