המכללה האקדמית תל-חי

תואר שני M.Ed. בניהול וארגון מערכות חינוך גיל הרך

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון
  • אזור גיאוגרפי:
     הגליל והגולן - קריית שמונה (הלימודים מתקיימים גם אונליין)

 

*יש מעונות 

 

אודות:

 

מסלול בלעדי בישראל במכללה האקדמית תל־חי: תוכנית הכשרת גננות לניהול גנים במסגרת התואר לניהול וארגון מערכות חינוך (M.Ed.).
הגננות נמצאות בסיטואציה ניהולית ייחודית שבה עליהן לקחת חלק בפיתוח אישיות הילדים ובשכלול יכולותיהם, להימצא בקשר עם ההורים ובמקביל לכך לבצע עבודה ניהולית, כולל ניהול דיונים, עבודה אדמיניסטרטיבית, ניהול ישיבות צוות, תפעול ותחזוק סביבת הלמידה ולעתים גם להנחות סטודנטים. הדבר יוצר לחץ רב על הגננות ומחייב אותן לתכנן את צעדיהן ולנהל את זמנן באופן מחושב.

 

 

 

מידע כללי:

 

תואר זה נותן מענה לתפקידה המורכב של הגננת בניהול הגן, שנפרש לתחומי אחריות רבים ומקנה לכן את הכלים, את ההכשרה ואת ההשראה להפוך למנהיגות החינוכיות, היוזמות ופורצות הדרך. התוכנית זוכה להכרה ארצית ולשבחים רבים בין היתר הודות לחיבור המשמעותי לשטח, למרחבי הלמידה החדשניים ולאיכות האקדמית הגבוהה.
עם בוגרי התוכנית נמנים מנהלי בתי־ספר וגנים, מנהלי מחלקות חינוך, רכזים של כל תחומי הדעת ודוקטורנטים שבחרו להמשיך במסלול האקדמי.
התוכנית מתאימה לכל אחד ואחת שרואה את עתידו בתפקידי ניהול, פיקוח וריכוז בחינוך.

 

 

 

יתרונות הלימודים:

 

למעלה מ- 50% מהקורסים בתואר זה מתמקדים בגיל הרך תוך מתן דגש על הצרכים הניהוליים של הגננות.
הלימודים יחדדו את הקשר בין הגישות והתיאוריות העוסקות בגיל הרך לבין הפרקטיקה הניהולית, למשל בניהול שיח עם הורים, בתמיכה בקהילה, בפיתוח מיזמים חדשים שחשובים לכם.
ההתנסות במסגרת תהליך הפרקטיקום תכוון להוויה הניהולית שלכן בגנים ולשיתופי פעולה עם המועצות והפיקוח כדי שיכירו בעשיה שלכן.
הלימודים משלבים למידה במתחמי הוראה ייחודיים הנמצאים בתוך הקמפוס, ובראשם מעבדת חדשנות – EduTech Innovation Lab המובילה של המכללה. זוהי מעבדה ייחודית הנותנת מענה משולב להוראת פדגוגיה טכנולוגית, הוראה מקוונת, סימולציות ועוד.
ההכשרה כוללת קורסים מרתקים עם מיטב דמויות המפתח בתחום הגיל הרך בישראל וממוקדת בפיתוח ובחיזוק יכולות הניהול והמנהיגות של המשתתפות.
תואר שני פותח יותר דלתות ומאפשר לכם להתקדם גם למשרות ניהול ולתפקידי פיקוח.
בקמפוס אוהלו בתל־חי תהנו מאווירת לימודים שונה מכל מה שהכרתם על רקע נופי הגולן הקסומים וכן מקהילת סטודנטים איכותית חמה ומשפחתית.

 

 

 

תכנית הלימודים:

 

התוכנית מיועדת לבעלות תואר ראשון – מנהלות גן, גננות סבב וכן לסייעות המעוניינות להשתלב בתפקידי ניהול, פיקוח וריכוז בחינוך לגיל הרך.
משך הלימודים: שנתיים.
יום לימודים אחד בשבוע ביום ג’ בין השעות 20:00-8:00.
בנוסף, הלימודים כוללים קורסים מקוונים וכן ימים מרוכזים במהלך התואר (במהלך חופשות משה”ח/קיץ).

 

 

 

תנאי הקבלה:

 

ממוצע תואר ראשון ותעודת הוראה 80
ועדת קבלה
שתי המלצות
קורות חיים

 

 

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות M.Ed בניהול וארגון מערכות חינוך – מוקד לגיל הרך במכללה האקדמית תל-חי הקמפוס לחדשנות בחינוך ובהוראה.

 

 


כל מסלולי הלימוד של  המכללה האקדמית תל-חי


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649