המכללה האקדמית תל-חי

תואר שני .M.Ed בניהול וארגון מערכות חינוך

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון
  • אזור גיאוגרפי:
     הגליל והגולן - קריית שמונה (הלימודים מתקיימים גם אונליין)

 

 

*מעונות

 

 

אודות:

 

תואר שני (M.Ed.) בניהול וארגון מערכות חינוך של קמפוס אוהלו לחדשנות בחינוך ובהוראה, מקנה לאנשי חינוך את הכלים, את ההכשרה ואת ההשראה להפוך למנהיגים חינוכיים, יוזמים ופורצי הדרך של הצפון ובכלל. התוכנית זוכה להכרה ארצית ולשבחים רבים בזכות הרמה האקדמית הגבוהה לצד החיבור המשמעותי לשדה החינוכי, בין היתר הודות למרחבי הלמידה החדשניים ובזכות האיכות האקדמית הגבוהה.

 

 

מידע כללי:

 

עם בוגרי התוכנית נמנים מנהלי בתי־ספר, מנהלי מחלקות חינוך, רכזים של כל תחומי הדעת ודוקטורנטים שבחרו להמשיך במסלול האקדמי.

התוכנית מתאימה לכל אחת ואחד שרואה את עתידה/ו בתפקידי ניהול, פיקוח וריכוז בחינוך.

מוקד לגיל הרך – במסגרת התואר לניהול וארגון מערכות חינוך ישנה אפשרות להתמקצע בניהול מערכות חינוך או בניהול מערכת הגיל הרך.

המוקד לניהול מערכת הגיל הרך הוא היחיד מסוגו במדינת ישראל ומטרתו לתת מענה לתפקידה המורכב של הגננת בניהול הגן הנפרש לתחומי אחריות רבים. המוקד מיועד לבעלות תואר ראשון: מנהלות גן ולגננות סבב המעוניינות להתפתח בתפקידי ניהול, פיקוח וריכוז בחינוך לגיל הרך, להעמיק את הידע בניהול קשרי קהילה ובהדרכת מנהלות גן.

ההכשרה במוקד כוללת ליווי קבוצתי ואישי של מנהיגות החינוך בגיל הרך וקורסים מרתקים עם מיטב דמויות המפתח בתחום הגיל הרך בישראל.

ההכשרה ממוקדת בפיתוח ובחיזוק יכולות הניהול והמנהיגות של המשתתפות, שיאפשרו להן הנהיג בנחישות את היחידה הארגונית, המורכבת והייחודית כמו גן ילדים, בה הן מצויות.

 

 

למה ללמוד תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך באקדמית תל־חי:

 

פרקטיקה ויישום רבים כדי לחבר אתכם למה שבאמת קורה בשטח באמצעות ליווי של מנהלים, סיורים במערכות החינוך וימי סדנאות ייחודים בשטח.
רמת לימודים גבוהה ומיטב המשאבים כדי לתת לכם את ההכשרה הטובה ביותר.
פיתוח של שיתופי פעולה וחשיפת מסגרות חינוך ממדינות אחרות.
הלימודים משלבים למידה במתחמי הוראה ייחודיים הנמצאים בתוך הקמפוס ובראשם מעבדת חדשנות – EduTech Innovation Lab המובילה של המכללה – מעבדה ייחודית הנותנת מענה משולב להוראת פדגוגיה טכנולוגית, הוראה מקוונת, סימולציות ועוד.
מרצים מומחים מרקעים מגוונים כדי לעזור לכם לגבש עמדות אישיות מתוך היכרות והבנה.
תואר שני פותח יותר דלתות ומאפשר לכם להתקדם גם למשרות ניהול ולתפקידי פיקוח.
התוכנית כוללת שיתופי פעולה עם בתי־ספר, עם מועצות מקומיות ועם הפיקוח בצפון הארץ ומאפשרת ללומדות/ים להביא את האקדמיה לתוך שדה החינוך תוך קבלת ליווי וייעוץ ארגוני.
בתל־חי תהנו מאווירת לימודים שונה מכל מה שהכרתם על רקע נופי הגולן הקסומים ומקהילת סטודנטים איכותית חמה ומשפחתית.

 

 

תכנית הלימודים:

 

משך הלימודים: שנתיים.
יום לימודים אחד בשבוע ביום ג’.
הלימודים כוללים קורסים מקוונים (סינכרונים, א-סינכרונים והיברידים) וייתכנו ימים מרוכזים במהלך התואר (במהלך חופשות בתי־הספר).

 

 

תנאי הקבלה:

 

ממוצע תואר ראשון ותעודת הוראה 80
ועדת קבלה
המלצה
קורות חיים

 

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות תואר שני .M.Ed בניהול וארגון מערכות חינוך במכללה האקדמית תל-חי הקמפוס לחדשנות בחינוך ובהוראה

 

 


כל מסלולי הלימוד של  המכללה האקדמית תל-חי


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649