.B.A בתקשורת
-
סוג הלימודים במוסד:
לימודי תואר ראשון
-
אזור גיאוגרפי:
הגליל והגולן
- צפון ד.נ. עמק יזרעאל מיקוד 1930600
החוג לתקשורת באקדמית עמק יזרעאל מציע תכנית לימודים לתואר ראשון הכוללת התנסות מעשית במגוון מקצועות המדיה, השיווק והדיגיטל. הלימודים מתקיימים במרכז התקשורת אשר בו עומד לרשות הסטודנטים הציוד החדשני ביותר: אולפן טלוויזיה וחדר בקרה, אולפני רדיו, חדרי עריכה, כיתות לימוד ממוחשבות.
הסטודנטים בחוג בוחרים באחת משתי התמחויות: ניהול תוכן ותקשורת שיווקית.
הסטודנטים בחוג מפעילים את תחנת הרדיו FM106 רדיו קול יזרעאל, מפיקים עבור ערוץ 12 את מגזין הטלוויזיה של עמק יזרעאל (MAKO) ואחראים על פסטיבל התקשורת השנתי הגדול בישראל “שובר מסך”.
כל הסטודנטים יוצאים להתנסות בעבודה מעשית (סטאז’) במגוון חברות וארגונים.
התמחויות:
הקורסים העיוניים מעניקים לסטודנטים ידע רחב בפלטפורמות שונות של ’ניו-מדיה’ -מדיה חדשים (אינטרנט, רשתות חברתיות, עיתונות מקוונת, טלפונים ניידים חכמים) ומדיה מסורתיים (עיתון, רדיו, טלוויזיה). המרצים בחוג הם חוקרים מובילים בתחומם המלמדים מגוון רחב של קורסים: תקשורת שיווקית, תרבות דיגיטלית, פסיכולוגיה של תקשורת, ניתוח רשתות ומדיה חברתיים, התנהגות צרכנים, פוליטיקה ודעת קהל ועוד.
בסדנאות למתחילים מכירים הסטודנטים את תחומי העשייה השונים (תקשורת דיגיטלית, עיתונות, רדיו, צילום ועריכת וידאו). בסדנאות למתקדמים בוחרים הסטודנטים סדנאות מתחום ההתמחות שלהם וממגוון סדנאות בחירה (פרסום, ניהול רשתות חברתיות, קידום אתרים SEO, קופירייטינג, פרזנטציה, אולפן טלוויזיה ועוד). הסדנאות מועברות על ידי אנשי מקצוע ומתקיימות במרכז תקשורת חדיש, משוכלל וממחושב.
תקשורת שיווקית:
ההתמחות בתקשורת שיווקית (MARCOM – Marketing Communications) מכשירה את הסטודנטים להשתלבות בעולם השיווק, הפרסום ויחסי הציבור. הלימודים מקנים ידע בבניית קמפיינים תקשורתיים, דוברות, אסטרטגיות וטקטיקות למיצוב ומיתוג, חווית לקוח והתנהגות צרכנים. הסדנאות המעשיות מעניקות כלים יישומיים בתחומי הפרסום, הכשרת דוברים, קופירייטינג, שיווק ומיתוג, ומאפשרות השתלבות מהירה ומעבר חלק מהלימודים האקדמיים לעולם העבודה והקריירה. בוגרי ובוגרות ההתמחות משתלבים בהצלחה רבה בתפקידי דוברים, אנשי יחסי ציבור, יועצי תקשורת, כותבי תוכן שיווקי ומנהלי מדיה במשרדי יחסי ציבור ופרסום, ומנהלי מוצר ומנהלי תקשורת שיווקית במחלקות שיווק בארגונים.
ניהול תוכן:
ההתמחות בניהול תוכן Content Management מכשירה את הסטודנטים להשתלבות בייצור, הפקה וניהול של תכנים בסביבה דינאמית של פלטפורמות שידור, דיגיטל ומדיה חדשים (“ניו-מדיה”). הלימודים מתמקדים בתכני המדיה בדגש על רשתות חברתיות, עיתונאות מקוונת, ז’אנרים ותכנים בעידן הדיגיטלי. הסדנאות המעשיות מאפשרות להתנסות הלכה למעשה בהפקת התכנים וניהולם באולפנים (צילום, בימוי, עריכה והפקה) ובסביבה הדיגיטלית (פוטושופ, אנימציה אינטראקטיבית, חווית משתמש, ניהול רשתות חברתיות). לרשות הסטודנטים ציוד מתקדם וחדשני הכולל אולפן טלוויזיה, חדר בקרה, אולפני רדיו, מעבדות מחשבים וחדרי עריכה. צוות המרצים והמרצות המגיע מחברות תקשורת ודיגיטל, בשילוב הבוגרים והבוגרות הרבים שנמצאים כיום בשוק העבודה, מסייעים לסטודנטים להשתלב בעבודה עם סיום הלימודים כמנהלי תוכן, מנהלי מדיה חברתית, מנהלי קמפיינים, עורכי חדשות, כתבים, עורכים ומפיקים.
בוגרי ובוגרות ההתמחות משתלבים בהצלחה הן בתחום הדיגיטל בארגוני תקשורת והן בתפקידים החדשים שצמחו במחלקות הדיגיטל בארגונים מחוץ לתעשיית התקשורת.
השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות .B.A בתקשורת באקדמית עמק יזרעאל.