האוניברסיטה הפתוחה - לימודי חוץ

קורס הפקת וניהול אירועים

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן,ירושלים והסביבה,השרון,חיפה והסביבה

אודות:

קורס ניהול, עיצוב והפקת אירועים יעניק לכם כלים בנושאים שונים בתחום זה, ויעסוק בכל המרכיבים אשר הופכים אירועים רגילים למפגשים בלתי-נשכחים. במהלך הלימודים נחשוף בפניכם את כל שיטות העבודה החשובות של המנהל, המעצב ומפיק האירועים – משלב התיאוריה ועד עבודה בשטח.
תוכנית הלימודים כוללת 4 אשכולות מרכזיים שיילמדו במשולב לאורך הקורס, לפי הפירוט הבא:

 

סניפי הלימוד:

רעננה
ראשל”צ
ת”א
באר שבע
ירושלים

 

ייחודיות המסלול ב-5 מישורים:

המרצים בקורס הם מהמובילים בענף האירועים, והם משלבים מקצוענות עם ניסיון מעשי ומיומנויות הדרכה.
מתקיימים במסגרתו סיורים מקצועיים המאפשרים למידה בשטח והתנסות מעשית
הוא מאפשר ללומדים, כבר במהלך הקורס, להשתלב בהפקת אירועים אמיתיים
הוא מאפשר פרקטיקום מעשי מעֵבֶר לשעות הקורס
המרַכֵּז המקצועי של הקורס ממשיך ללוות את הלומדים ולייעץ להם גם לאחר סיומו, ומסייע בהכוונה למקומות עבודה בהתאם לצורך

 

מטרות הקורס:

הכוונה מעשית לתכנון אירועים מסוגים שונים, ארגונם, תפעולם וביצועם
הקניית כלים מעשיים לעיצוב אירועים לסוגיהם
הקניית כלים מקצועיים לייזום הפקת אירועים, שליטה בניהולם, ובקרה על מהלכם
התנסות מעשית ובניית תיק אירוע לפרטיו

 

נושאי הלימוד העיקריים:

תכנית הלימודים כוללת 4 אשכולות מרכזיים שיילמדו במשולב לאורך הקורס, לפי הפירוט הבא

מבוא, תכנון וסוגי אירועים: סוגי אירועים והספקים השונים, אירועים פרטיים, אירועים עסקיים, קונספט לאירועים עסקים ופרטיים, אירועים שיווקיים, אירועים בטבע – עסקיים ופרטיים, הפקה אומנותית ובניית קונספט.

 

עיצוב וספקים: עיצוב אירועים, עיצוב תאורת אוירה, צילום באירועים – סטילס ווידאו, מוסיקה, תקליטנות והגברה, תורת הבר היין והמשקאות, קיטרינג חוץ, בטיחות באירועים, ישיבת הפקה לתאום ספקים – סימולציה

 

מיומנויות ניהול ושיווק: עקרונות השיווק ושיווק אירועים, שיווק דיגיטלי, צוות מנצח לאירוע מנצח, פרזנטציה מנצחת ללקוח, ניהול משא ומתן ויזמות, עקרונות אומנות המכירה, ניהול תקציב – תמחור וכלכלה, דיני חוזים והסכמים

 

הפקת אירועים – כלים מעשיים: ניהול והפקה ביום האירוע, בניית תיק אירוע הפקה הלכה למעשה, מצגת פרויקט גמר

 

בסיום הקורס וכחלק מעבודת הגמר תוכלו לבנות תיק הפקה אמיתי לאירוע, תוך יישום כל הגישות והכלים שרכשתם בקורס ובהנחיה אישית וצמודה של מנחה מקצועי.

 

 

סיורים מקצועיים

נוסף על לימודי תיאוריה וסימולציות רבות שנערוך במהלך הלימודים נבקר באתרי אירועים ואצל ספקי שירות שונים.
הסיורים הם הזדמנות מצוינת להכיר את עבודת ההפקה בשטח, לראות שיטות ניהול שונות, ולהתוודע מקרוב לכלים שבעזרתם מעצבים אירועים מרשימים.
הסיורים המקצועיים** יתמקדו בתחומים הבאים:

  • הפקה הלכה למעשה במתחמי אירועים
  • סיור גני אירועים וספקים
  • סיור מולטימדיה ותאורת אוירה

 

פרויקט גמר

במהלך הקורס יינתנו הנחיות לביצוע פרויקט גמר – תיק הפקה לאירוע, תוך יישום הגישות והכלים שנרכשו בקורס, כל זאת בהנחיה אישית של המְרַכֵּז המקצועי.

 

פרקטיקום מעשי

במסגרת הקורס ניתן לבצע פרקטיקום (רשות) בהיקף של 50 שעות לפחות בגופים מובילים בתחום האירוח והאירועים.

 

שיטת הלימוד:

הקורס כולל חומר עיוני, הרצאות פרונטליות, תירגול מעשי, סימולציות, הדמיות, צפייה בסרטים מקצועיים, וסיורים לימודיים באתרי אירועים ברחבי הארץ.

 

היקף הקורס:

  • קורס ניהול, עיצוב והפקת אירועים נלמד בהיקף של 200 שעות לימוד אקדמיות, מתוכן 30 שעות פרויקט גמר יישומי.
    חלק ממפגשי הקורס יתקיימו באופן מקוון והמפגשים יוקלטו.
  • אפשרות ללימודים מקוונים
  • בשעות הערב.

 

תנאי קבלה:

12 שנות לימוד
ראיון אישי

 

דרישות הקורס:

נוכחות ב-80% מהמפגשים
הגשת פרויקט גמר: בניית תיק הפקה והצגתו בכיתה

 

קהל היעד:

הקורס מיועד למי שמבקשים להיות מפיקי העתיד שישלטו בתעשיית המחר, וכן למנהלים, למנהלי משאבי אנוש, ולבעלי תפקידים אחרים בארגונים אשר מעוניינים לרכוש כלים שיעשירו את תיפקודם בחברה.

 

הכרה אקדמית:

עמידה בדרישות הקורס מעניקה נקודות זכות הכרה במדעי החברה לקראת תואר B.A. באוניברסיטה הפתוחה, בכפוף להנחיות האוניברסיטה הפתוחה.

 

תעודה:

תעודה מטעם מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה.


כל מסלולי הלימוד של  האוניברסיטה הפתוחה - לימודי חוץ


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649