תואר שני במנהל עסקים M.B.A התמחות בשיווק
-
סוג הלימודים במוסד:
לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני
-
אזור גיאוגרפי:
השרון
- האוניברסיטה 1 נתניה
יש אפשרות להתחיל בסמסטר אביב!
הלימודים מתקיימים ב-6 תחומים:
◄ שיווק
◄ מימון
◄ ניהול משאבי טבע, סביבה, אנרגיה ומים
◄ ניהול פרויקטים ומערכות מידע
◄ ניהול רב תחומי
◄ סייבר ומודיעין עסקי תחרותי.
ההתמחות בשיווק מקנה לסטודנטים ידע אקדמי אשר יכשיר אותם למגוון רחב של תפקידים בתחום השיווק. ידע זה הינו ידע מעשי אשר ניתן ליישום וכולל בתוכו מגוון נושאים, כגון: התנהגות צרכנים, שיטות מחקר במדעי הניהול, ניהול מותגים, שיווק חברתי, שיווק בינלאומי ועוד.
בית ספר במינהל עסקים באקדמית נתניה, בראשותו של ד’ר גדי רביד, מקיים תוכנית לימודים איכותית שמטרתה להקנות השכלה מתקדמת במינהל עסקים. צוות חברי הסגל של בית הספר מורכב כמעט במלואו ממרצים במשרה מלאה ועיקרית במכללה, והם בעלי הישגים מרשימים מבחינה מחקרית ומקצועית-יישומית, וכן מצטיינים ברמה הוראתית.
◄ בית הספר דורג במיקום גבוה מאד בידי ועדה בינלאומית מטעם המועצה להשכלה גבוהה
◄ פעילות Networking התורמת לפיתוח הקריירה האישית ומאפשרת ליצור קשרים עם בוגרי התכנית הנמצאים בלב העשייה העיסקית
◄ תוכנית לימודים מגוונת ואיכותית המבוססת על העמקת ההתמחות בענפים השונים
◄ ביקור עסקי ולימודי באוניברסיטה מובילה בסין
◄ פרויקט מצוינות- בהנחיה משולבת עם מנהלים מבכירים בחסרות מובילות במשק
תכנית מיוחדת לסטודנטים מצטיינים: השתתפות במשלחות לימודיות לסין!!
תנאי קבלה:
לתכנית מתקבלים בוגרי תואר ראשון במנהל עסקים או בעלי תואר ראשון אחר ממוסד להשכלה גבוהה, המוכר ע”י המועצה להשכלה גבוהה. בעלי ציון ממוצע של 83 לפחות בתואר הראשון. תלמידים שלא למדו מנהל עסקים בתואר הראשון ויעמדו בתנאי הקבלה, ילמדו קורסי השלמה רלוונטיים.
מתכונת הלימודים:
◄ ריכוז הלימודים ביומיים בשבוע בשעות הערב (ד’ ו- ה’) ובימי ו’ בבוקר מאפשר שילוב של לימודים עם עבודה.
◄ התוכנית נמשכת 4 סמסטרים, (39 שעות לימוד בתכנית) אך יש אפשרות גם לסיים את התכנית בפחות משנה וחצי באמצעות השתתפות בסמסטרים בקיץ.
פעילות המרכז למצוינות:
◄ המרכז למצוינות עוסק בפיתוח מערכות קשרים ושיתוף פעולה עם חברות וגופים מובילים במשק הישראלי. בחלק מההתמחויות מאפשר המרכז לסטודנטים מצטיינים להמיר את פרויקט הגמר בפרויקט מצוינות, המעניק הזדמנות נדירה להשתלב בפרויקט באחת מהחברות העסקיות המובילות במשק ולבצע בה פרויקט מעשי, תוך התמודדות עם בעיות עסקיות בזמן אמת.
◄ הפרויקטים מתנהלים בשיתוף עם חברות וגופים מהגדולים במשק (מוטורולה ישראל, כתר, ישרוטל, סנו, מקורות, אפריקה-ישראל, וויליפוד, אלביט ועוד), הסטודנטים מקבלים הנחיה צמודה משולבת ממנהל בכיר בחברה ומאיש אקדמיה בכיר מהמכללה, במקביל. הפרויקט מעשיר את הסטודנטים בידע ובכלים מעשיים המשרתים אותם בהמשך התפתחות עתידם המקצועי.
תעודת הסיום:
תואר שני M.B.A במנהל עסקים, מוכר ע’י המועצה להשכלה גבוהה.
השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות תואר שני במנהל עסקים M.B.A בהתמחות שיווק באקדמית נתניה.