מכללת ניומן סנטר

קורס בורסה

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תעודה ,ייעוץ והכוונה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן

 

 

אודות:

 

החוכמה הגדולה אינה להשקיע בבורסה אלא- להרוויח בבורסה. המציאות מוכיחה שכדי להשקיע בתבונה ולהשיג תשואה גבוהה, נדרשים הכנה פסיכולוגית ולימוד של השטח. הדרך המעמיקה והפשוטה ביותר לעשות זאת היא בקורס הבורסה של ניומן סנטר. מדובר בשיעור מעולה בשוק ההון, המוקדש הן למשקיעים בתחילת דרכם, המעוניינים לרכוש ידע אפקטיבי בתחום הבורסה והמסחר, והן לכאלה המבקשים לפקח על תיק ההשקעות שלהם שמנוהל ע”י גורם חיצוני. למעשה, כל מי שרוצה להבין את כללי המשחק של השוק הסוער והמרתק ביותר – מוזמן להיכנס לשיעור…

 

 

כשתגיעו תיווכחו שהמורים הם אנשי בורסה בפועל, שחיים ונושמים את עולם ההשקעות מדי יום, ומביאים את הפרקטיקה עד לשולחנכם. מהר מאוד תתוודעו לבורסות המרכזיות בעולם, תבינו כיצד פועלת בורסת תל אביב ומהו מבנה שוק ההון בישראל, תכירו את כל מושגי היסוד כגון: מניות, אופציות, אג”ח ועוד, תדעו לעבוד עם תוכנת פורקס המאפשרת גם מסחר במט”ח, תבנו תיק מניות/מט”ח וירטואלי ותלמדו כיצד לעבוד איתו.

 

 

כיוון שבניומן סנטר איננו קשורים לחברת השקעות זו או אחרת, ביכולתנו להציג את הפלוסים והמינוסים של כל החברות הידועות, ולספק לכם את התמונה האובייקטיבית, הססגונית והמלאה ביותר של עולם הבורסה. כך נבטיח שעם סיום הקורס תצאו אל המשחק האמיתי כשאתם מצוידים בהבנה הדרושה ובכלים הטובים – כדי להשקיע ולהרוויח.

 

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות קורס בורסה במכללת ניומן סנטר.

 

 


כל מסלולי הלימוד של  מכללת ניומן סנטר


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649