המכללה האקדמית בית ברל

לימודי תעודה בקולנוע

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני ,לימודי חינוך והוראה ,לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     השרון - מרכז (כפר סבא)

אודות

לימודי תעודה בקולנוע מיועדים למי שמעוניין להתרכז ולהקדיש את כל זמנו ללימודי מקצועות הקולנוע. הלימודים מכשירים את הסטודנט לקראת היותו קולנוען בעל אופקים רחבים וניסיון עשיר. תקופת שהותו של הסטודנט בין כותלי המדרשה היא גם תקופה של תהליכי הבשלה רגשיים לקראת היותו יוצר קולנוע. בתקופה זו הוא מקיים יחסי גומלין עם סטודנטים אחרים העוברים תהליך דומה ועם מרצים בעלי ניסיון עשיר, רובם פעילים בתחום הקולנוע והטלוויזיה בארץ.

מטרת הלימודים

להקנות לסטודנט את מלוא היכולות לעשייה קולנועית, הן בתחום העלילתי והן בתחום התיעודי.
בתכנית ראשונה מסוגה בארץ, הנשענת על הניסיון של לימודי תעודה בבתי ספר מובילים בעולם, הסטודנט ילמד ויתנסה במהלך 4 שנים בכל מקצועות הקולנוע החל מכתיבה, בימוי, צילום, תאורה, הקלטה, בימוי שחקנים, הפקה ופסקול. בנוסף לסדנאות המעשיות, יפתח הסטודנט את ידיעותיו בתולדות הקולנוע וכן חשיבה ביקורתית בבואו לצפות בקולנוע. הלימודים העיוניים מחזקים את יכולותיו של הסטודנט ומרחיבים את אופקיו.

לימודים ועבודות

במהלך הלימודים יפיק הסטודנט בנוסף לתרגילי בימוי, צילום ועריכה, סרט קצר עלילתי וסרט קצר תיעודי בשנה א’ ; סרט עלילתי מורכב יותר בשנה ב’, ואם יבחר, סרט תעודה באורך של עד 20 דקות. סרט הגמר המופק בשנה ד’, בתמיכת חונכים אישיים, יהיה באורך של עד 30 דקות.
לרשות הסטודנטים עומדים ציוד הפקה המותאם להתקדמותם בלימודים וחדרי עריכה מצוידים. המחלקה שואפת להעניק לסטודנט את כל הציוד הדרוש להשלמת הפקותיו.
מיקומה של המחלקה בפקולטה לאמנויות המדרשה, המכללה האקדמית בית ברל, מאפשר לסטודנט בחירת קורסים מן ההיצע העשיר של המדרשה בתחומי האמנות השונים.
במהלך הלימודים ייערכו מפגשים עם נציגי תעשיית הקולנוע והטלוויזיה על מנת להכין את המסיימים לעתיד.

היקף הלימודים

3 ימים בשבוע – ימים ב’, ג’, ד’ – ממוצע של 24 שעות שבועיות.

תעודה

לבוגרי התכנית תוענק תעודת גמר בקולנוע מטעם המדרשה – פקולטה לאמנויות, המכללה האקדמית בית ברל. התעודה מהווה עדות ואישור ליכולתו וניסיוני המקצועי של הבוגר וכרטיס כניסה לתחומי העשייה הקולנועית והטלוויזיונית.

תנאי קבלה

  • מבחן בית – כתיבת סיפור.
  • ראיון קבלה.
  • הגשת עבודות קודמות בתחום קולנוע, צילום סטילס, כתיבה, מוזיקה – מומלצת אך אינה חובה.


כל מסלולי הלימוד של  המכללה האקדמית בית ברל


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649