.M.B.A תואר שני במנהל עסקים בהתמחויות
-
סוג הלימודים במוסד:
לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני ,לימודי חינוך והוראה
-
אזור גיאוגרפי:
גוש דן
תכנית הלימודים שלנו לתואר.M.B.A, הינה תכנית עשירה ומגוונת הבנויה על הניסיון המצטבר של אוניברסיטאות מובילות בארץ ובעולם ועל הניסיון רב השנים של סגל הפקולטה. הסטודנטים נחשפים למחקרים העדכניים ביותר בתחום, כמו גם לניסיון המקצועי העשיר של הסגל, המשולבים בקורסי ההתמחות השונים. הלימודים מיועדים להכשיר מנהלים ומנהלות לתפקידי ניהול בכירים בעלי יכולת הבנה מעמיקה של עולם העסקים.
מסלול הלימודים:
מסלולים המאפשרים שילוב של עבודה במשרה מלאה ולימודים, ימי לימוד ד+ו.
יתרונות הלימודים בקריה האקדמית אונו:
◄ סגל ההוראה- מרצים בוגרי אוניברסיטאות מובילות בארץ ובעולם, חוקרים מהשורה הראשונה בתחומם ומנהלים בכירים בעלי ניסיון רב ותרומה מוכחת הן בעולם העסקי והן בעולם הציבורי.
◄ חומר הלימוד מושתת על תורת הניהול מהבחינה התיאורטית, אך הוא מוגש עם דגש מיוחד על הפן היישומי.
◄ אנו מקיימים תכניות העשרה ייחודיות, הפועלות בשיתוף התעשייה ועולם העסקים, במטרה להכשיר את הסטודנטים להמשך דרכם המקצועית.
◄ בכיתות הלימוד מתקיימים לימודים אינטראקטיביים במסגרתם סיורים רבים בארגונים ובחברות בארץ ובעולם, התנסויות מעשיות וכן הרצאות אורח של בכירי המשק הישראלי.
◄ לאורך השנים הפכנו את הלימודים לחוויה המאפשרת מעבר להקניית כלים, יסודות וידע, גם מיומנויות שיפוט שהן הבסיס לחיים של מנהיגות מאתגרת, שתכוון אותנו לשינוי פני החברה בישראל.
תואר שני עם התמחות בשיווק ופרסום:
אנו עדים כיום לשינויים מהירים ובלתי פוסקים בעולם השיווק. עקב כך יש צורך בראייה רחבה וארוכת טווח, בשילוב שליטה מלאה בכלים הנהוגים בפרקטיקה השיווקית. ההתמחות מקנה לסטודנט את שני המאפיינים הייחודיים האלה. מטרת התכנית היא להקנות לסטודנט תפיסת עולם שיווקית אשר תעניק לו כישורים להחדרת מוצרים חדשים, לבניית ערך של מותגים ולרכישת לקוחות נאמנים לאורך זמן. המרצים בההתמחויות הם בעלי ניסיון עשיר בתחום השיווק והפרסום, ובכללו ניסיון בעבודה על מותגים ישראליים ובינלאומיים מובילים. בנוסף להכשרתם ולפעילותם האקדמית הם השתתפו במגוון השתלמויות מקצועיות בחברות פרסום מובילות בעולם. בתכניות הלימודים של הקורסים משולבים כמרצים אורחים פרסומאים, מפרסמים ואנשי תקשורת שיווקית שהם מהמובילים בתחומם.
תואר שני עם התמחות באסטרטגיה ויזמות עסקית:
משנות ה-90 של המאה ה-20 הפכו אסטרטגיה ויזמות עסקית לתחומים הדומיננטיים במנהל עסקים, תחומים אלה מתאפיינים בזיקה חזקה לפרקטיקה עם שימוש בכלים תיאורטיים ויישומיים מגוונים. התגברות התחרות בכל התחומים, גלובליזציה מתפשטת ושינויים תכופים בסביבה העסקית, דורשים בניית כלים מתודולוגיים לשם גיבוש אסטרטגיה מנצחת. ההתמחות באסטרטגיה עסקית מיועדת ליזמים או למנהלים בכירים בפועל או בעתיד. אלה יקבלו במסגרת ההתמחות כלים משמעותיים וחשובים וימצאו בה את מקומם הטבעי. תכנית ההתמחות באסטרטגיה מועצמת ברובד משמעותי נוסף, והוא לימודי ניהול היזמות, תחום שקשור בטבורו ללימודי האסטרטגיה. חשיבה אסטרטגית נכונה היא אחד התנאים להצלחה במיזמים חדשים. תכנית הלימודים תתמקד בפן הניהולי-אסטרטגי של המיזם ולא בפן הניהולי-טכנולוגי. ההתמחות תשתלב עם מועדון היזמות אונו, שמהווה מסגרת להתנסות מעשית בתחום היזמות.
תואר שני עם התמחות בלימודי ניהול הארגון:
מטרת ההתמחות היא להכשיר בעלי תפקידים בתחומי הניהול והייעוץ בארגונים. ההתמחות מיועדת למנהלים בארגונים, ולמי ששואפים לכהן כמנהלים, כמנהלי משאבי אנוש, כיועצים ארגוניים ובתפקידי מטה. ההתמחות נועדה לפתח חשיבה ארגונית וניהולית ולהעניק ללומדים כלים מעשיים ליישום בעולם הניהול והייעוץ הארגוני.ההתמחות המעשית הינה חלק מתכנית הלימודים ומבוצעת במגוון ארגונים ובהם ארגונים עסקיים, ארגוני תעשייה ושירות, ארגונים ציבוריים וחברתיים. ההתמחות מבוצעת על פני שלושה שלישים (6-4) וכוללת 100 שעות, שמתוכן 70 שעות בארגון בו מתבצעת ההכשרה ו-30 שעות של הדרכה קבוצתית ואישית. המתמחים יבצעו עבודת שדה המורכבת מארגון ומביצוע פרק של התערבות ייעוצית, זאת בליווי הדרכות. בתום התהליך יוגש דו”ח מסכם ללקוח ועבודת גמר לקריה האקדמית אונו. המתמחים יקבלו תעודה מהקריה האקדמית אונו, המהווה אישור כי השתתפו בתכנית הכשרה מעשית בייעוץ ארגוני.
תואר שני עם התמחות ביזמות טכנולוגית ומערכות מידע:
ההתמחות ביזמות טכנולוגית (עם דגש על יזמות בתחום מערכות מידע) פועלת זו השנה החמישית. חברות בעידן הטכנולוגי רואות את החדשנות כערך עליון להבניית היתרון התחרותי של הארגון ולהגדלת פריון העבודה והנאמנות של העובדים. מטרת ההתמחות היא להכשיר מנהלים יזמיים שלהם היכולת וההבנה העסקית הדרושות כדי לנווט בסביבה טכנולוגית. לימודי ההתמחות כוללים התנסות פרקטית שבמסגרתה יקימו הסטודנטים מיזם טכנולוגי או שירותי. מיזם זה יהווה פלטפורמה יישומית אינטגרטיבית מסכמת.
תואר שני עם התמחות במימון ושוק ההון:
מטרת ההתמחות היא להכשיר את הסטודנט לקראת יישום מכשירי המימון המתקדמים בעידן הגלובליזציה והמידע האלקטרוני. היישומים האפשריים נפרשים על פני תחומים מגוונים, כגון ניהול פיננסי של חברות, בנקאות מסחרית, בנקאות השקעות, ניהול תיקי השקעות, הנדסה פיננסית, מימון בינלאומי, אנליזה עסקית וייעוץ פנסיוני. במהלך הלימודים יקבלו הסטודנטים כלים אקדמיים בתחומים של ניהול פיננסי מתקדם, בחירת תיקי השקעות, ניהול תיקי אגרות חוב, ניתוח ניירות ערך (מניות), אופציות, ניהול פיננסי של חברות במצוקה, מימון תאגידי, שווי חברות ועוד.
תואר שני עם התמחות בניהול פארמה ומערכות בריאות:
לראשונה בישראל הקריה האקדמית אונו מציעה תכנית חדשנית יחידה מסוגה להכשרת דור המנהלים הבא שיוביל את מערכת הבריאות ותעשיית הפארמה בישראל.
תכנית זו מעניקה לבוגריה תואר יוקרתי בניהול, תוך התמקדות במאפיינים ובצרכים הייחודיים של מערכת הבריאות הישראלית, ושל תעשיית הפארמה.תואר MBA יעניק לבוגריו את ארגז הכלים הניהולי הנדרש למלא תפקידי ניהול בכירים במערכת הבריאות והפארמה.
מסלול נפתח באוקטובר 2024
השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות .M.B.A תואר שני במנהל עסקים בהתמחויות.