לימודי תעודה בהערכה ומדידה בית ספרית
-
סוג הלימודים במוסד:
לימודי חינוך והוראה
-
אזור גיאוגרפי:
השרון
רכזי הערכה הם דמויות מרכזיות בבית הספר המלווות את צוותי הניהול וההוראה בהערכה של תכניות ויוזמות הפועלות בבית הספר, בתחומי הערכת הלומדים, בבחירה ותכנון של מענים מותאמים לתלמידים ולבית הספר, בליווי והדרכת המורים ובבדיקת האפקטיביות של תהליכים בית ספריים.
רכז הערכה בית ספרי ממונה לתפקיד על ידי מנהל בית הספר, והוא חלק מצוות ההנהלה בבית הספר.
בוגרי התוכנית שיעמדו בכל המטלות יקבלו תעודת התמחות במדידה והערכה חינוכית מטעם המכללה האקדמית בית ברל ומאושרת על ידי ראמ”ה.
נושאים מרכזיים בתכנית:
◄ הערכת תהליכים, תוכניות חינוכיות וצרכים בארגון
◄ הערכת לומדים והתאמת דרכי ההערכה ללמידה המתחדשת
◄ ניתוח נתונים לטובת קבלת החלטות שיקדמו את בית הספר.
מתכונת והיקף הלימודים:
התוכנית כוללת 170 שעות שילמדו ב 28 מפגשים
25 מהמפגשים יהיו מקוונים (זום) ו 3 מפגשים פרונטליים.
כולל מפגשי הנחייה אישית.
קהל היעד:
מורים ובעלי תפקידים במערכת החינוך הרוצים להתמחות בתחום ההערכה והמדידה ולשמש כרכזי הערכה בית ספריים.
דרישות הקבלה לתכנית:
מורים (יסודי ועל יסודי) בעלי קביעות ובעלי תואר שני (או במהלכו)
מעבר ראיון
תעודה וגמול:
מוכר לגמול השתלמות: עד 120 שעות לאופק חדש | עד 170 שעות עוז לתמורה
בוגרי התכנית שיעמדו בכל המטלות יקבלו תעודת התמחות במדידה והערכה חינוכית מטעם המכללה האקדמית בית ברל (התעודה מאושרת על ידי ראמ”ה).
השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות התוכנית