המכללה האקדמית תל-חי

תואר שני M.A בדרמה תרפיה

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון
  • אזור גיאוגרפי:
     הגליל והגולן - קריית שמונה (הלימודים מתקיימים גם אונליין)

אודות

 

דרמה תרפיה הוא מקצוע מתחום בריאות הנפש, המחבר בין עולם הפסיכולוגיה לעולם התיאטרון, המשחק והיצירה. דרמה תרפיסטים/ות משלבים/ות בעבודתם/ן הקלינית אמצעים יצירתיים מגוונים, כגון: גילום תפקידים דרמטיים, עבודה באמצעות סיפורים ומחזות, מוזיקה ותנועה, תיאטרון בובות, עבודה עם מסכות, עם מיניאטורות עוד. כל אלה מסייעים להתמודד טוב יותר עם אתגרי החיים ולקדם רווחה נפשית בקרב אוכלוסיות שונות, מהגיל הרך ועד הזיקנה. דרמה תרפיה מיושמת בבתי-חולים, בעבודה עם מתמודדי נפש, עם ילדים ובני נוער במערכת החינוך, במרכזים לטיפול בהתמכרויות, בבתי כלא, מרכזים לגיל הרך ולטיפול בהורות, פנימיות לנוער בסיכון ועוד.

 

התואר השני בטיפול באמצעות אומנויות – דרמה תרפיה במכללה האקדמית תל-חי משלב קורסים התנסותיים בדרמה תרפיה, לימודים תיאורטיים מעמיקים ועבודה בשטח בליווי הדרכה.

התוכנית שמה דגש רב על ההתפתחות המקצועית הקלינית של הסטודנטים/ות ועל כן ישנה הקפדה על קיום הדרכה בקבוצות קטנות על ידי דרמה-תרפיסטיות בכירות בעלות ניסיון קליני רב ועל ידי אנשי ונשות טיפול מנוסים/ות בשטח.

 

התכנית מיועדת לבוגרי/ות תואר ראשון מתחומים שונים ובעלי/ות מוטיבציה גבוהה לעבודה טיפולית דרך אמצעים אמנותיים ויצירתיים, המעוניינים/ות להמשיך ולהתפתח באופן אישי ומקצועי כדי להוביל את עתיד המקצוע. נדרש ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה בעלת אופי תמיכתי-רגשי עם אוכלוסיות שונות.

בוגרי/ות המסלול לסיוע ולשיקום וכן המוקד לשילוב אומנויות שבחוג לחינוך במכללה האקדמית תל חי יכולים/ות לראות בתוכנית זו כהמשך ללימודי התואר הראשון.

 

מתכנת הלימודים

 

לומדים יום וחצי בשבוע, מיום רביעי ב16:30 עד 20:30, וביום חמישי מ 8:45 ועד ב18:00.


כל מסלולי הלימוד של  המכללה האקדמית תל-חי


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649