המכללה האקדמית תל-חי

תואר ראשון בלימודים רב תחומיים - לאנשים עובדים

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון
  • אזור גיאוגרפי:
     הגליל והגולן - קריית שמונה (הלימודים מתקיימים גם אונליין)

אודות

 

אנחנו חיים בעולם עשיר, דינמי ומגוון, שעובר בשנים האחרונות שינויים מהירים, חלקם מורכבים ומאתגרים.

 

עולם כזה מחייב הכשרה של אנשים עם ידע רחב ומעמיק, שיודעים ויודעות לחשוב מחוץ לקופסה, שיש להן ולהם ידע היסטורי ותרבותי מורכב, המאפשר להבין ולנתח תופעות שונות, גלויות וסמויות. זהו עולם שמזמן יצירתיות, בין תחומיות, יכולת לשנות ורגישות לאחרים ולאחרות.

 

החוג ללימודים רב תחומיים מספק שלל הזדמנויות לפתח את הכשורים האלה. במסגרתו תצאו למסע בתחומים שונים במדעי הרוח והחברה ותבקרו במקומות מעבר לגבולות המוכרים.

זהו מסע שיעניק לכם ולכן ידע מעמיק, משמעותי ורב תחומי שלא הכרתם.ן. אנחנו קוראים לכן ולכם להצטרף אלינו ולגלות אפשרויות חדשות של חיים ומחשבה, לגלות את היצירתיות החבויה בכם ואת יכולות החשיבה שלכן. הידע והיכולות האלה יכינו אתכם לשוק העבודה העכשווי שצמא לאנשים שיודעים לחשוב אחרת ולייצר פתרונות חדשים ויצירתיים לבעיות שונות ומשונות.

 

תואר ראשון רב תחומי מתבקש בעולם שבו אנו חיים, עולם עשיר, דינמי, מגוון ומשתנה, עידן שצפוי להפוך לעוד יותר תוסס, רב-תחומי ובינתחומי, בדור הבא. העולם מחפש צעירות וצעירים שהם גם וגם, שמבינים לא רע בכמה וכמה נושאים, שההשכלה שלהם כוללת כמה וכמה תחומים, שיודעים לחשוב, ללמוד, לחבר בין נושאים, להיות יצירתיים, להתבונן לעומק אבל גם לרוחב ולאורך ובעצם גם לממדים אחרים, להכניס כיווני חשיבה נוספים לדיון, כי ככה פותרים בעיות בעולם משתנה.

 

תואר ראשון רב תחומי הוא הצעד הראשון להפיכתכן.ם לצעירים.ות שכאלה. לימודים רב תחומיים מעניקים העמקה לצד גיוון. בדרך כלל הסטודנט.ית בוחר.ת בשלושה תחומי לימוד בהם הוא מעמיק במסגרת התואר הראשון הרב תחומי. המכללה האקדמית תל-חי מציעה אפשרויות לימוד מגוונות כיוון שתפיסת העולם של החוג המעניק תואר ראשון רב תחומי היא שכל סטודנט.ית אמור.ה לבנות לעצמו את הרכב הלימודים המסקרן אותו.ה.

 


כל מסלולי הלימוד של  המכללה האקדמית תל-חי


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649