Archijob Studio - המרכז ללימודי מקצועות העיצוב והאדריכלות

המכינה לעיצוב ואדריכלות

  • סוג הלימודים במוסד:
     מכינות/פסיכומטרי/בגרויות
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן


Archijob Studio - מרכז ההכשרה למקצועות האדריכלות העיצוב והתכנון מבית Archijob מציע חווית למידה איכותית ומקצועית באמצעות מגוון רחב של קורסים המיועדים לאנשי מקצוע בתחומי העיצוב, האדריכלות והתכנון.


לימודי עיצוב ואדריכלות, הפכו בשנים האחרונות לתחום מבוקש. הביקוש כה גבוה, עד כי למעשה רק אחד מעשרה מועמדים מצליח להתקבל למוסד ולתחום שבחר בכל שנה.
התחום של לימודי עיצוב הנו תחום רחב, אך למבחני הקבלה והדרישות במוסדות השונים מאפיינים דומים.

המכינה לעיצוב ואדריכלות של Archijob Studio, מסייעת לכל מועמד להבין מה מתאים לו. לימודי עיצוב פנים, אדריכלות או עיצוב תעשייתי? התחומים רבים והמגוון רחב. במכינה אנשי מקצוע מתחומים שונים (אדריכלים, מעצבים תעשייתיים, תקשורת חזותית ועיצוב), אשר יסייעו לכל אחד לבחור את התחום הנכון עבורו.

מועדי פתיחת המכינות הקרובות:
מספר מועדים לאורך כל השנה.

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות הלימודים במכינה לעיצוב ואדריכלות של Archijob - Studio בתל- אביב


המכינה לעיצוב ואדריכלות של Archijob - Studio כוללת שלושה חלקים:

חלק הראשון של המכינה:
יילמדו נושאים נרחבים בעיצוב כללי: 'הקו ככלי לביטוי אישי', צורה, צבע, קומפוזיציה, חלל ועוד.
לימודי רישום מקיפים, סקירה נרחבת של תולדות האומנות, העיצוב והאדריכלות תוך התבוננות ביצירותיהם של אומנים ומעצבים מכל גווני הקשת.
כל אלה בנוסף לסדנאות יצירה וכן הרצאות אורח מגוונות.

חלק השני של המכינה:
יושם דגש לימודי על כל אחד מהמסלולים הבאים: עיצוב גראפי, עיצוב תעשייתי, עיצוב פנים ואדריכלות.
זאת כדי להרחיב את אופקי התלמידים בתחומים השונים ולאפשר בחירה מודעת יותר של התחום המתאים לכם להמשך הלימודים.
בחלק זה ישולבו סיורים מעניינים והרצאות אורח נוספות.

ישולבו גם סיורים מודרכים לתערוכות עכשוויות, וסיורים מרתקים נוספים.

בחלק השלישי והמסכם של המכינה:
נתרכז בהכנה למבחני הקבלה של המוסדות השונים - בהתאם ליעד הלימודים שלכם.
נתכונן לראיונות הקבלה - כיצד לבוא מוכנים? איך להציג את עצמכם, איך לענות לשאלות? מה כדאי לומר בראיון?
נעבוד על הכנת תיק העבודות - במידה וזו דרישה מהמוסד אליו אתם רוצים להתקבל.

לסיכום...
המכינה של Archijob Studio תכיר לכם את תחומי העיצוב השונים ותפגיש אתכם עם אנשי מקצוע מעניינים. המכינה תקנה לכם יכולות נדרשות כמו רישום, ציור ועוד.
המכינה תסייע לכם לבחור את התחום המתאים לכם.
ובשורה התחתונה - תוביל אתכם למוסד הלימודים הנבחר, תוך תהליך חוויתי יצירתי ומהנה !


מכינה לאדריכלות
הקבלה ללימודי אדריכלות במוסדות הגבוהים כוללת מבחני כניסה. המבחנים שונים בין המוסדות, אך עשויים לכלול חלק מהשלבים הבאים או את כולם: ראיון קבלה אישי, הכנת תיק עבודות, מבחן יצירתי, מבחן ידע כללי, הכנת פרויקט אישי בבית. בכל אחד מהמוסדות הנ'ל מתמודדים מאות מועמדים בכל שנה, אך רק כ-60 יתחילו את שנה א’.

במכינה ללימודי אדריכלות של Archijob Studio, תזכו ליחס אישי וצמוד משלב הייעוץ, ועד הסימולציה לקראת המבחנים. במכינה תזכו להכיר את עולם העיצוב והאדריכלות באופן תיאורטי ובאופן מעשי. אנשי מקצוע ומדריכים מנוסים, ילוו וינחו אתכם בהתאם למוסד אליו תרצו להתקבל.

השתתפות במכינה לקראת הלימודים, מסייעת לכם בתהליך הנחיתה וההסתגלות ללימודי אדריכלות החל משנה א’. מתכונת המכינה, מקבילה למתכונתו של הסטודיו אותו תפגשו בלימודיכם. ההכנה הנפשית חשובה ביותר, וכמובן מיומנויות הרישום שתלמדו, העבודה במודלים וההכרות עם שפת העיצוב יסייעו לכם רבות בלימודים.
המכינה של Archijob Studio - כי להתקבל, זו רק ההתחלה.

מכינה לעיצוב פנים:
עיצוב פנים הנו ענף של מקצוע האדריכלות. מעצבי פנים עוסקים בתכנון חללי פנים של מבנים, תוך שימת דגש על תפקוד המקום, הערכים האסטטיים שהמקום משדר, והחוויה הכוללת מן החלל.

לימודי עיצוב פנים נמשכים 4 שנים לתואר בעיצוב (B.design ),
וניתנים במוסדות המובילים בהם: שנקר, המכללה למנהל, המכון הטכנולוגי בחולון.
ישנם קורסי הנדסאים בתחום הנמשכים שנתיים, וקורסים קצרים יותר המקנים הכרות בסיסית יותר עם עולם עיצוב הפנים.

המכינה ללימודי עיצוב של Archijob Studio, בנויה בכדי להכין כל מועמד בצורה המיטבית למוסד אליו בחר להירשם. במכינה נערכים תרגילים הדומים במהותם לתרגילים שבמבחני הקבלה, עליהם כל תלמיד מקבל משוב ממדריכים מקצועיים.
המכינה נערכת באווירה אישית ויצירתית, במרכז המעוצב של Archijob אשר בצפון תל-אביב.

מכינה לעיצוב תעשייתי:
עיצוב תעשייתי ( עיצוב מוצר ) הנו ענף בעיצוב, העוסק בתכנון מוצרי ייצור המוני. באבולוציה של העיצוב מבחינים בין עיצוב מסורתי - בו נעשו הפריטים בשיטות ידניות, לבין עיצוב תעשייתי, בו החליפו שיטות ממוכנות את עבודות היד. מוצרים מעוצבים בידי מעצבים תעשייתיים מקיפים כיום את עולמנו: מכוניות, רהיטים, כלי אוכל, אריזות, טלפונים סלולאריים ואף המסך בו מופיע קטע זה, כולם מוצרי תעשייה שעוצבו בידי מעצבים תעשייתיים.

ניתן לשפר את סיכויי הקבלה לעיצוב תעשייתי במוסד בו תרצו ללמוד. הכנה מסודרת ומקצועית במכינה ללימודי עיצוב של Archijob Studio, תסייע לכם לבלוט מעל השאר. במכינה יסבירו לכם מראש אודות מבנה המבחן במוסד אליו תרצו להתקבל. המכינה האישית תתמקד בדרישות המבחן הספציפי עבורכם, וכן תכין אתכם לשנת הלימודים הראשונה טוב יותר משאר התלמידים.

מכינה לעיצוב גרפי:
עיצוב גרפי (או עיצוב תקשורת חזותית), הנו ענף בעיצוב העוסק בהבעת רעיונות במדיה מודפסת, או כזו המוצגת במחשב. מעצבים גרפיים עוסקים במגוון תחומים: החל מעיצוב הזמנות, כרזות, כרטיסי ביקור, ועד לעיצוב אתרי אינטרנט.
המעצב הגרפי נדרש ליכולת הבעה גרפית ויצירתיות גבוהה, וכן לשליטה בתכנות מחשב כגון Photoshop, Illustrator ועוד. ניתן להתכונן היטב ללימודי עיצוב גרפי, ולשפר את סיכויי הקבלה ללימודים. במכינה ללימודי עיצוב של Archijob Studio, מסלול הכנה מיוחד ואישי למעוניינים ללמוד עיצוב גרפי ותקשורת חזותית.
במכינה מדריכים ומנחים מקצועיים, אשר ילוו אתכם בדרך להצלחה האישית בתחום.

כל מסלולי הלימוד של  Archijob Studio - המרכז ללימודי מקצועות העיצוב והאדריכלות


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649