אדם מילא

ייעוץ תעסוקתי לימודי

  • סוג הלימודים במוסד:
     
  • אזור גיאוגרפי:
     

אם את/ה רוצה לשפר את סיכוייך בבחירת לימודים נכונה עבורך ולתכנן את הקריירה שלך...
אם את/ה באמת רוצה לעזור לעצמך לקצר תהליכים ולהגדיל הסיכוי שלך בלימודים ובעולם העבודה...צוות המומחים של אדם מילא ישמח לעזור לך לעשות זאת.
בקובץ המידע הנוסף מפורט תהליך הייעוץ ומטרותיו, הרשם כאן והקובץ יישלח אלייך באימייל חוזר.


עד היום המסלול היה צפוי וידוע מראש: גן, בי”ס וצבא. ובכל זאת, מבלי משים, גם אתה קבלת החלטות חשובות: באלו פעילויות פנאי להשקיע? באיזה בי”ס תיכון ללמוד? אלו מקצועות מוגברים ללמוד? מה לעשות בצבא? באיזה קד”צ לבחור? לשרת קרוב או רחוק מהבית? האם לצאת לטיול ארוך לאחר השרות? לאן לנסוע?
היום אתה ניצב בפני ההחלטה החשובה הראשונה שלך כאדם בוגר: איזה תחום לימודים לבחור? איזה תחום לימודים יקדם אותי בהמשך? באיז מידה תחום הלימודים משתלב במטרות וביעדים שאני מציב לעצמי לעתיד?

תהליך הייעוץ באדם - מילא עוסק בשאלות ותשובות אלו בצורה ממוקדת ומקצועית, אתך ועבורך.בתהליכי היעוץ האישי-תעסוקתי ולימודי, אנו מתאימים את התהליך בהתאם לצרכי האדם, התהליך כולל שיחות אישיות, תהליכי ליווי ואמון אישי ובעת הצורך נערכים מבדקים, כאמצעי עזר לאיסוף אינפורמציה על כישורים, נטיות, העדפות אישיות, מקורות העוצמה ונקודות התורפה. תוצאות האבחון נדונות במהלך התהליך הייעוצי – תעסוקתי או לימודי, במטרה לממש את התוכניות האישיות של הנועץ.התהליך כולל:
במשך התהליך ילווה אותך פסיכולוג אישי. שיחת ההכרות מתקיימת עם הפסיכולוג האישי בתחילת התהליך, בה מובהר התהליך הייעוצי ותוכנו. בשיחה נברר מהן ציפיותך מתהליך הייעוץ. השאלות הלבטים שלך ומהם מטרותיך בייעוץ.
לאחר שיחת ההכרות, תגובש תוכנית מבדקים המתאימה לצרכיך האישיים. לא בהכרח יהיה צורך במבדקים.

יום מבדקים:
יום המבדקים נועד לעזור לפסיכולוג לאסוף מידע עליך, שיאפשר לך לתת לך יעוץ ותשובות המבוססים על קריטריונים מציאותיים וריאליים.
יום המבדקים כולל: מבדקי כישורים, מאפייני אישיות ונטיות מקצועית ועוד.
חלק מהמבדקים ידניים וחלקם על מחשב. במהלך היום תעמוד לרשותך בוחנת בכדי לענות על שאלותיך.

שני מפגשי ייעוץ:
כשבוע לאחר המבדקים, תתקיים שיחת ייעוץ נוספת.
בשיחת היעוץ הזו תקבל משוב (פידבק), המתבסס על המבדקים.
תקבל תמונה מקיפה על עצמך הכוללת את כישוריך, נטיותיך, שאיפותיך, ומאפייני אישיות בולטים. לאור תמונת המצב שתקבל, ולאחר שהסכמת עמה, נעלה אלטרנטיבות, שעליהן נדון במהלך הפגישה. בסוף הפגישה תופנה למקורות מהם תוכל לשאוב מידע על התחומים הרצויים.

לשיחת הייעוץ הבאה ( כעבור שבוע לפחות), תגיע לאחר שבחנת את האופציות שהועלו וכשאתה מודע לדרישות הקבלה ללימודים תיפגש עם מגוון של עיסוקים ועולמות תוכן שונים ותבדוק את מידת המשיכה והעניין שלך בתחומים אלו.
הייעוץ האישי עוזר למקד שאלות ותשובות, מסייע לך למצוא תשובות ולהגיע למסקנות ממוקדות ומעשיות.

הצוות המקצועי:
על הצוות נמנים אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון רב באבחון ובטיפול מהיבטים תעסוקתיים, חינוכיים, קליניים ושיקומיים.
קבוצת ”אדם-מילא” משרתת אלפי לקוחות – אנשים פרטיים בגילאים שונים, פורשי צה”ל וכאלה המופנים ע”י מוסדות ציבור, חברות מסחריות, קיבוצים, מושבים, מוסדות טיפוליים ועוד.

כל מסלולי הלימוד של  אדם מילא


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649