המרכז לדיקור ראש

השתלמות ב- YNSA

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי רפואה משלימה
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן

שיטת YNSA
YNSA היא אחת משיטות הדיקור היעילות ביותר המיושמות כיום בעולם. השיטה משלבת דיקור שיטחי באיזורים ייחודיים בראש ואבחנה המתבצעת על ידי מגע באיזורי רפלקס בצוואר ובגוף

השתלמות ב- YNSA
ההשתלמות כוללת כוללת כשבעה מפגשים שבועיים בהם נלמד את אופן העבודה, מיקום ותפקידי הנקודות,
אבחנות מגע ויישומן ודגשים קלינייים.

קהל היעד
ההשתלמות מיועדת למטפלים מוסמכים בדיקור אשר השלימו
לימודים מלאים באחד מהמוסדות המקובלים בתחום ולרופאים

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות ההשתלמות ב- YNSA


YNSA Yamamoto New Scalp Acupuncture
השיטה פותחה על ידי רופא יפני בשם טושיקטסו ימאמוטו לפני כארבעים שנה, והיא אחת משיטות הדיקור היעילות ביותר המיושמות כיום בעולם. השיטה משלבת דיקור שיטחי באיזורים ייחודיים בראש ואבחנה המתבצעת על ידי מגע באיזורי רפלקס בצוואר ובגוף. ייחודה של השיטה הוא במשוב המיידי לדיקור ובאפקט הדרמטי שלה על כאבים מסוגים שונים, הפרעות תנועה ובעיות נוירולוגיות שונות.

ד“ר ימאמוטו
ד“ר ימאמוטו, שהתמחה כרופא מרדים וכרופא נשים, למד אקופונקטורה בשנות ה-70 ואף שילב דיקור כרופא מרדים בניתוחים שונים ולידות. מתוך עבודתו עם דיקור וניסיונו עם מטופלים רבים, גילה נקודות חדשות ואפקטיביות שמהן צמחה שיטה שלמה שלימים נקראה YNSA. כיום ד‘ר ימאמוטו עדיין מטפל בעשרות מטופלים מדי יום, ומרצה בפני רופאים ומטפלים בכל העולם.

הטיפול בYNSA
מהלך הטיפול בYNSA כולל אבחנת מגע בצוואר ובגוף, ושימוש בנקודות על גבי הראש. הדיקור לרוב מתבסס על העיקרון של שימוש במעט מחטים, ויכול להשתלב במתודות דיקור מקובלות או לעמוד בפני עצמו כשיטת טיפול שלמה. YNSA היא כלי חזק בקליניקה, אשר מפתיעה כל פעם מחדש בתוצאותיה הדרמטיות אשר מלבד לערכן הקליני תורמות לאמון בין המטופל למטפל ובכך להתמדה בטיפולים.

ההשתלמות בYNSA
ההשתלמות בYNSA כוללת כשבעה מפגשים שבועיים בהם נלמד את אופן העבודה, מיקום ותפקידי הנקודות, אבחנות מגע ויישומן ודגשים קלינייים. כמו כן נציג מחקרים עדכניים על השיטה, והרחבה על השימוש בה בטיפול בנפגע שבץ מוחי. נשים דגש רב על התירגול ועל טכניקות העבודה בקליניקה. השיעורים ילוו במצגת גרפית ובחוברת לימוד.

מנחי ההשתלמות
מנחי ההשתלמות הם תלמידים ישירים של ד“ר יאמאמטו והתמחו בשיטה בביה“ח אשר בבעלותו ביפן, כמו כן בעלי ניסיון קליני רב עם השיטה בטיפול בנפגעי שבץ מוחי, הפרעות נוירולוגיות שונות וכאב.

אסף פלדמן
מטפל ברפואה סינית וב-YNSA, סגן מנהל שירות רפואה סינית ביחידה לרפואה משלימה במחלקת השיקום ביה“ח איכילוב. מנהל קליניקה פרטית בתל אביב ומייסד חברת ”דיקור בית“.

מיכאל פורת
מטפל ברפואה סינית וב-YNSA ועוסק בהוראת השיטה בשנים האחרונות, מטפל בכיר ביחידה לרפואה משלימה במחלקת השיקום ביה“ח איכילוב ובעמותת ”משפחה אחת“ לנפגעי טרור. מנהל קליניקה פרטית בבארות יצחק.

עלות ההשתלמות
1900 ש“ח

קהל היעד
ההשתלמות מיועדת למטפלים מוסמכים בדיקור אשר השלימו לימודים מלאים באחד מהמוסדות המקובלים בתחום ולרופאים. השלמת ההשתלמות תלוייה במעבר מבחן סיום מעשי ועיוני.

מספר המקומות מוגבל, מומלץ להרשם בהקדם.

כל מסלולי הלימוד של  המרכז לדיקור ראש


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649