אוניברסיטת אריאל בשומרון - תואר אקדמי

תואר ראשון מדעי המדינה

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני ,לימודי הנדסה ,לימודי תעודה
  • אזור גיאוגרפי:
     השרון

 

 

אודות:

 

לימודי מדעי המדינה עוסקים בהיבטים ההיסטוריים והאקטואליים של ההתנהגות הפוליטית. תכנית הלימודים משלבת קורסים בתחום התיאורטי והמעשי כאחד. הקורסים עוסקים בנושאים מגוונים הכוללים: מחשבה מדינית, פוליטיקה ישראלית, פוליטיקה אזורית, מדיניות ציבורית ומנהל ציבורי, התנהגות פוליטית, יחסים בינלאומיים, משטרים דמוקרטיים ודיקטטוריים ועוד.

 

הלימודים בחוג למדעי המדינה מיועדים לסטודנטים אשר רוצים לשלב לימודי מחלקה זו בלימודים במחלקה נוספת בכדי לקבל העשרה רחבה יותר. מומלץ לשלב לימודים במחלקה זו עם לימודים במחלקה ללימודי המזרח התיכון. כך יקבל הסטודנט ידע נרחב בדבר התהליכים המתרחשים באזורנו.

 

 

 

הבחירה באריאל:

 

מודל האו”ם

 

הוא פרויקט בינלאומי בו הסטודנטים מדמים את פעולות האו”ם. התלמידים בפרויקט לומדים את חוקי הדיון הרשמי ואת נוהלי האו”ם. כמו כן משתתפי הפרויקט לומדים על מדינות שונות ועל נושאים באג’נדה הבינלאומית, בהם ידונו במהלך סימולציות.

 

מידי שנה, משתתפת נבחרת מודל האו”ם בכנסים בארץ וכן במסגרות בינ”ל של מודל האו”ם, בהולנד ובגרמניה. בכך, זוכים הסטודנטים לחוויה ייחודית ואיכותית בטח ומביאים לידי ביטוי את הכלים והידע שרכשו במהלך הקורס.

 

הסטודנטים מגיעים להישגים וקוטפים פרסים חשובים בתחרויות הארציות והבינ”ל.

 

 

 

אפשרויות תעסוקה והמשך לימודים:

 

בוגרי המחלקה למדע המדינה יקבלו את הכלים והיתרונות להשתלבות במספר תחומים: פוליטיקה, עיתונאות, מחקר, הוראה וכן בשירות הדיפלומטי.

ניתן לשלב לימודים בחוג זה עם מגוון מחלקות וחוגים במסגרת המסלול הדו-חוגי. מומלץ לשלב את הלימודים בחוג למדעי המדינה עם החוג ללימודי המזרח התיכון או תקשורת.

 

 

* למצטיינים מסלול ישיר לתואר ראשון בשילוב תואר שני מוסמך במנהל עסקים MBA בארבע שנים.

* סטודנטים ובוגרי תואר זה יכולים ללמוד לתעודת הוראה במגמת אזרחות.

 

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות המסלול

 

 


כל מסלולי הלימוד של  אוניברסיטת אריאל בשומרון - תואר אקדמי


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649