המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן

תואר שני בניהול .M.A

  • סוג הלימודים במוסד:
     לימודי תואר ראשון ,לימודי תואר שני
  • אזור גיאוגרפי:
     גוש דן - בן גוריון 26 רמת גן

 

 

אודות:

 

התכנית מיועדת לבוגרי תואר ראשון במנהל עסקים ובמדעי החברה, במשפטים, בחינוך, עבודה סוציאלית, מדעי הבריאות, אשר עוסקים בניהול או המעוניינים להעשיר את ידיעותיהם או להכשיר את עצמם לתפקידי ניהול שונים, בין אם בארגוני שירות ובין אם בכיוון של ניהול גלובלי.

התואר השני בניהול מיועד לטווח רחב של מנהלים, החל מדרג הביניים ועד למנהלים בכירים ומנוסים. התואר יקנה למנהלים מנעד רחב של כלים המאפשרים להתמודד עם אתגרי הניהול הגלובליים, הטכנולוגיים והמשתנים ביעילות ובאפקטיביות.

התכנית מדגישה תהליכי קבלת החלטות ופתרון בעיות לצד מיומנויות ניהול ומנהיגות אפקטיבית, באמצעות גישת ה Case Studies , גישה שפלטפורמת הלמידה שלה היא עולם העסקים האמיתי והעדכני ביותר שמאפשרת לסטודנטים לרכוש ידע, יכולות ניהול והבנה מעמיקה של הזירה העסקית.

השיעורים אינטראקטיביים וכוללים ניתוח אירועים, דיונים, סימולציות ומצגות, בהם הסטודנטים לוקחים חלק פעיל. בנוסף לחשיבות הלימוד בכיתה באמצעות סגל המרצים המצוין שמגיע גם מהאקדמיה וגם מהתעשייה, הדגש בתואר הוא על מטלות שיאפשרו לסטודנטים ליישם את החומר הנלמד בכל קורס ישירות לעולם העבודה שלהם.

במרכז האקדמי למשפט ולעסקים תוכלו ליהנות מתכנית לימודים עשירה וממוקדת וממערכת שעות גמישה המותאמת למנהלים עובדים.

 

 

 

התוכנית מתמקדת בשתי התמחויות:

 

 

תואר שני (M.A.) בניהול עם התמחות בניהול ארגוני שירות.
במסגרת התואר תוכלו ליהנות מ:
מרצים בכירים מהתעשייה בארץ ובעולם
תואר מבוסס על מטלות הנוגעות בצורה ישירה לעבודה שלכם
מערכת שעות גמישה המותאמת למנהלים עובדים
מלגות מיוחדות לעובדי מדינה ולמצטיינים

 

 

 

עכשיו חדש במסגרת התואר שני לניהול ארגוני שירות:

 

 

הסטודנטים נחשפים לדילמות ניהוליות בעולם המודרני, אשר דורשים ממנהלים להטמיע עקרונות רב תחומיים בכדי להמשיך לפתח יתרון תחרותי בר קיימא.
במסגרת התואר מתקיים קורס פרקטיקום (התנסות מעשית) שמהווה גם הכשרה מקצועית בתחום, ומקנה נקודות זכות בתואר.
הפרקטיקום נערך בשיתוף ארגוני שירות קיימים על מנת ליישם את תכני הלימוד של הסטודנטים ולהטמיע תהליכים של פתרון דילמות ניהוליות בארגוני שירות.
דוגמה לשיתופי פעולה מיוחדים הם עם חברת רמי לוי שיווק השיקמה וחברת התעופה ישראייר במסגרת הקורס, סטודנטים מצטיינים של התוכנית יטוסו ליון ויבצעו תהליך פרקטיקום באחד ממלונותBROWN , כדי להבין את האתגרים העומדים בפני חברות שירות גלובליות במאה ה -21

ביקור הסטודנטים, יתקיים במשך שבוע ימים בהם יחוו בעיות ניהוליות בהיבט הגלובלי ויסייעו במתן פתרונות על סמך מה שנלמד במהלך ההנחיה במשך הקורס. הסטודנטים הללו יציגו את עבודתם המעשית בפני מליאת.

 

 

 

 

תנאי קבלה:

 

בעלי תואר ראשון ממוסד להשכלה גבוהה, המוכר ע”י המועצה להשכלה גבוהה.
בעלי תארים ראשונים במסלולים מסוימים, יחויבו בהשלמות כתנאי קדם, במקצועות: כלכלה למדעי החברה, התנהגות ארגונית וסטטיסטיקה א’.
מועמד אשר ממוצע ציוניו בתואר הראשון גבוה או שווה ל-85, יתקבל באופן אוטומטי, קבלה ישירה למסלול.
המרכז האקדמי שומר לעצמו את האפשרות לקבל עד 10 אחוז מכלל הסטודנטים כחריגים, וזאת מטעמים של רצון להשיג מגוון, ונתונים אישיים ואקדמיים מיוחדים.
הענקת התואר מותנית באישור המל”ג

 

השאר/י פרטים ללא כל התחייבות וקבל/י את כל המידע אודות המסלול


כל מסלולי הלימוד של  המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן


לימודים + נרשמים ללימודים  -כל ההצעות ללימודים בישראל יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם ללא תשלום בטלפון 073-2158649